Gå til innhold

Noen med kavete babyer her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å bli sprø.... Har en baby på nesten 6 mnd, som er veldig kavete. Vi har vært på behandling av KISS og på kroppskontaktblokkering terapi pga kavingen. Virket i en uke... Nå er hun stressa hele dagen og natten, sover ikke, gulper, er aldri tilfreds... Noen som kan gi meg råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Kjenner meg veldig godt igjen! Gutten vår er 8,5 mnd og har vært veldig kavete. Han sov omtrent ikke det første halve året, hverken dag eller natt. Vi sov vel maks 3 timer i døgnet den tiden der, og de timene var aldri i strekk. Da han var 3 mnd gammel fikk han diagnosen melkeallergi, og jeg gikk på diett mens jeg ammet. Vi var mye inn og ut av sykehus, og det var en utrolig tøff periode. Han hadde nok veldig mye vondt, men han skrek sjelden. Det var mer det at han lå og ynket seg og spente og sparket hele natten lang. Han sover fremdeles ikke godt, men det har blitt mye, mye bedre. Det snudde faktisk når han begynte å snu seg over på magen selv. Men det sier seg kanskje selv, har man vondt i magen synes hvertfall jeg det er bedre å sove sånn. Akkurat nå er vi inne i en ganske kavete periode igjen, men det har nok mye med tennene å gjøre. Har ikke så mange råd å komme med egentlig, men har dere tenkt på at om det kan være noe annet enn KISS som gjør at hun kaver sånn?

Skrevet

Vil forresten tilføye at gutten vår også gulpet utrolig mye. Spruten stod og det var tykt og klumpete. I det jeg sluttet med melk ga det seg med en eneste gang.

Skrevet

Hei! Men er han smertepreget, slik at du ser at han har vondt hele tiden? Hun smiler og er veldig blid, men armene er i hundre hele tiden... Men jeg er veldig lei gulpingen... Hva slags prøver tok dere? Hvordan gå fram for å se om det er melkeallergi? Hva gir dere han nå?

Jeg ammer henne enda, men det er veldig lite nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...