ei jente til<3 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 jeg lurer på hvordan dette evt kjennes ut og når omtrent etter EL skal det skje?
Vannmann35 Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har ikke hatt noen andre smerter en vanlige menssymptomer, litt vondt i magen, trøtt og litt sliten...
mortilgutt Skrevet 6. oktober 2008 #3 Skrevet 6. oktober 2008 Det skjer ca dag 8 etter befruktning. Har vore til prøverøyr så det stemmer med dag 8. Hos meg kjennes det ut som voldsomme stikkingar i livmora. Smertene kjem i turar og er ikkje like intense. Det kan minna om menssmerter, og eg trudde det var det, men så er dei ikkje som menssmerter like vel. Smertene kjennest lengst nede i magen, ca der håret begynner, og sterkast på ei side. Hos meg er det sett inn to så eg kjende smerter på begge sidene. Er no i veke 5 og smertene kjem litt endå, men det er tida for navlestrengen utvikler seg. Så kanskje det er årsaken til at eg kjenner vondt igjen. Er ikkje nervøs. Dersom du har samleie så vil smertene verta endå verre etterpå.....slik var det med meg i all fall. Ingen grunn til panikk for det. Dersom det ikkje fester seg så kjem barnet ut som ein mens.... Lukke til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå