Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 til noe som helst i uke ca uke 7 ? Blir så bekymra når jeg er gravid helt uten noen som helst tegn ...
karamell mamma Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kjenner også fint lite, og det er ikke noe å bekymre seg for. Og uansett, er jo alltid de med mest plager som skriker høyest, derfor er det vel som oftest plager av diverse tinge vi hører mest om. Ingen bekymring, min lege sa det er veldig mange som IKKE har noen plager også. Jeg er 7+4!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kjenner ogsaa nesten ingen ting. Har vert litt troett, men tror kanskje det er fordi jeg har jobbet veldig mye i det siste og ikke fordi jeg er gravid. Jeg har begynt aa bekymre meg litt og begynt aa lure paa om jeg virkelig er gravid, men legen bekreftet det for en uke siden, saa jeg burde jo tro paa det... Skulle nesten oenske at jeg ble litt kvalm bare saa jeg blir sikker. (ja, det hoeres teit ut..) Er det mulig aa abortere uten aa merke noen ting og uten bloedning? Jeg er 5+5. Er det for tidlig til aa merke noe?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå