Gå til innhold

Det er normalt å blø litt uten å miste.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to barn og har blødd litt i begge svangerskapene. I perioder har det vært litt friskt blod, andre perioder var det bare brunlig utflod, mens det andre perioder ikke var noe blod. Jeg syntes ikke det var gøy og var redd spesielt første gang, men har erfart at dette er vanligere enn man hører. Flere av venninnene mine har opplevd dette også. Faktisk så har halvparten av de jeg kjenner opplevd å blø litt i svangerskapet og likevel fått en velskapt baby etterpå. Man er nemlig veldig "blodfylt" når man er gravid og blør lettere både i nesen, tannkjøttet og i underlivet.

Tenkte bare jeg skulle fortelle dette her inne. Kanskje noen blir litt beroliget etter å ha lest det.

Lykke til alle sammen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig godt med sånne innlegg!

Jeg har akkurat de samme opplevelsene! Litt sjokk når man oppdager blødning, men fryktelig godt når det viser seg å være helt normalt:-)

Skrevet

Tusen takk! :)

Blir så glad hver gang jeg ser sånne innlegg. Blir så nervøs av å lese her noen ganger. Har flere ganger vært overbevist om at jeg har mistet, og tenker som så at dersom alt viser seg å være ok på UL på mandag, til tross for blødninger, skal jeg søren meg dele det med alle!

Skrevet

Takk, det er godt å høre. Er 5+4 i dag, og hadde en liten blødning i går. Ble helt fra meg!! Er endelig blitt gravid med prøverør etter tre års prøving, og hadde vært utrolig leit om det gikk i vasken nå. Jeg håper og tror dette skal gå bra. Skal få fremskyndet ul'en min litt så jeg kan slappe av med dette.

Skrevet

Det innlegget her trengte jeg virkelig å lese i dag!!

Har nesten akkurat kommet hjem fra legen siden jeg blødde en del i dag tidlig. Opplevde ikke dette i det hele tatt med førstemann og syns det var utrolig ekkelt og skremmende!

Legen undersøkte meg og mente at alt fremdeles var i orden, men sendte meg på ultralyd i morgen for å være på den sikre siden.

Håper alt er bra.

Er 8 uker på vei.

Skrevet

Betyggende å lese dette, men det kan da også bety "bad news"??

Jeg er 5+1 idag og blødde litt da jeg gikk på toalettet i ettermiddag. Er så forferdelig følelse, må bare ringe og få time hos legen.Typisk hvis det går galt nå, tok tre år å komme hit liksom...

Grrr..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...