blå og rosa+lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Er 23+6 i dag. Den siste uken har jeg hatt en del smerter i lysken, noe jeg vet ikke er så uvanlig. Har fått litt info av jordmor om dette, hun sier at det også kan være litt voksesmerter, da livmoren strekker seg mye nå. Men i går ettermiddag fikk jeg vondt igjen, men denne gangen gjorde det så utrolig vondt! Jeg klarte ikke rette meg opp, gå, ligge eller røre meg på noen måte, sambo måtte rett og slett bære meg! Det varte sikkert 45 min eller noe, før jeg klarte å fungere litt igjen. Andre som har opplevd dette? Trodde ikke det skulle være så vondt.
Epiny Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, jeg har vært plaget med dette, en gang var det så vondt at jeg måtte dra på legevakta - sov nesten ikke på to døgn. De sa det bare var ligamentsmerter og ikke noe å gjøre noe med - og det sannsynligvis ble forverret pga bekkenløsningen min. Fikk tips fra jordmora om å ta en Paracet + en Naproxen hvis det ble for ille, og det hjelper! Håper du blir bedre og ikke så plaget med dette, for jeg vet godt hvor vondt det er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå