Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jegg satt i stua på dataen og han på kjøkkenet med sin, med snuppa på fanget. Så går jeg ut på kjøkkenet og ser med det samme at han sitter å ser på ringer (jeg så ikke hva slags ringer), han legger ned siden før jeg får sett, for han hørte at jeg kom. Da jeg spurte hva han drev med sa han at han så på tommelringer til seg selv?! Jeg spurte hvorfor han ikke ville jeg skulle se det og lo, han sa ingenting. Merkelig forklaring.. så hva tror dere jenter?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Det kan være godt mulig at det er et frieri han har i tankene,så spør derfor ikke mer om det:) La han planlegge og styre uten forstyrrelse, tror hvis de plamlegger en "overraskelse" og blir "busted"så utsetter de den.... Satser på det var forlovelsesringer han så på Lykke til:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Kan jo være ringen ikke var til deg,og derfor han la den ned da!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Enig, ikke spør og grav. Så får du kanskje en hyggelig overraskelse. Kan jo også være en ekstra fin julegave han leter etter, så prøv å ikke forvent frieri heller.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, jeg skal i allefall ikke spørre noe mer. Vil ikke mase. Æsj, jeg skulle ønske jeg ikke så det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå