På`an igjen...har født... Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jenta mi blir to år når babyen kommer. Burde jeg kjøpe en søskenvogn eller bare en ny vogn til babyen? tips til vogner evt. hva dere med to små gjør.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har to år mellom mine gutter, og har ikke hatt søskenvogn. Eldstemann var flink å gå, og vi kjører endel bil...
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Eldste ble storesøster da hun var 2 år og 3 mnd. Kjøpte ikke søskenvogn, og har ikke hatt behov for det.
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Cornelia var 2 år og 4 mnd da hun ble storesøster:) Vi har kjøpt en søskenvogn og det er jeg glad for! Cornelia er veldig glad i å sitte i vogn og det er veldig praktisk om vi skal gå en tur eller skal på senteret;) Men barn er forskjellige da...
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 det blir 23 mnd mellom våre, og vi har kjøpt søskenvogn. Tror jeg kommer til å bruke den mye.. Greit at han er flink til å gå.. men blir uansett for langt for han å gå hvis vi skal ut på lengre turer.. også sover han jo fortsatt en lur på dagen.. Så tror den blir mye brukt
Mammarama=) Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Det er 20 mnd mellom mine.Jeg kjøpte Carena tvilling vogn med en softbag til minste jenta...Den er veldig billig.. Vi brukte den på lengre avstander, så brukte jeg vanlige vogna som storesøster hadde hatt når vi var rundt dørene og kortere avstander.. Stor fornøyd med tvillingvogna som har blitt brukt frem til storesøster var godt over 3 år..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå