Gå til innhold

Er julen deres favoritthøytid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i alle fall min! Jeg elsker julen! =)

Jeg liker å treffe familien min ofte, handle gaver, bake, ikke minst pakke inn gaver, pynte til jul og lille julaften koser vi oss sammen hjemme når barna har lagt seg med flåklypa grand prix.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt enig med deg Moota:o) Fikk panikk da sambo foreslo julen i syden i år... han har ikke nevnt det fler ganger, tror han så det på meg at det var noe jeg ikke hadde veldig lyst til.... men så elser jeg julen.... den rolige og varme stemningen....:)))

Skrevet

Ja helt klart min favoritthøytid. Jeg gleder meg allerede og jeg har ferie fra 23/12-01/01. HERLIG:-D

Skrevet

Absolutt, jeg elsker julen. Det er en varm og koselig familietid synes jeg.

Skrevet

Var ikke meningen å være anonym... Mistet treningen tror jeg..

Skrevet

Ja, elsker julen. En kjempe koselig høytid.. Ikke lenge igjen nå.

Skrevet

Ja så absolutt!!!! gleder meg som en liten unge hvert år, elsker alt med jula, å handle inn til jul, alle gaver, tenke over hva hver enkelt skal få (selv om noen er for vanskelige å kjøpe til..), bare gå rundt i julepynta gater og nyte julestemning. Julemusikk, juleglade-spente barn. JULEMAT OG JULESNOP osv osv osv..:)

Ikke så lenge igjen nå nei..

Skrevet

Faktisk gruer jeg meg alltid til jul... Ønsker ikke å ødelegge gledene deres, men da det enda er en stund til regner jeg med det går bra...;-) Har vokst opp med to alkoholiserte foreldre, og det blir alltid ekstra ille i høytider... Er alenemor (pleier å feire jul med pappaen), og i år har jeg faktisk ikke lyst til å være sammen med mine foreldre i det hele tatt... Julaften sammen med dem ender stort sett med kranglig og tårer... Blir ganske irritert på min mor som har sagt til min datter på 7,5 år at vi skal til dem i år. Kunne ikke falle meg inn - skikkelig uhygenisk er det der og jeg har ikke vært der siden 17.mai. Hun tror bare vi skal følge tradisjonen med annen hvert år, men for to år siden da vi skulle vært med dem var hun innlagt på AA. Nå er det altså 4 år siden jeg har feiret med min mor, og jeg er jo alltid den slemme/vanskelige oppi det hele.

Jeg vil helst reise bort, men så er det prisene i jula til syden som gjerne er litt høyere enn vanlig..

Jeg hater faktisk julen, men syntes det er veldig hyggelig at andre kan glede seg over den... Vil gjerne glede meg over den for mine barns skyld, men klarer det bare ikke....

Skrevet

Huff da det hørtes ikke godt ut! Julen er en tung tid for mange, og dessverre også mange barn. Uskyldige små barn som ikke har gjort noe galt.

Kanskje det er lurt som du sier og ikke være der med de vonde minnene om julen. Kutte ut det som har gjort og kanskje enda gjør at du ikke liker julen. Og prøve skape noen gode minner sammen med barnet ditt. Kanskje vil du etterhvert også like julen bedre, når den ikke lenger er så vond, og de vonde minnene bare er minner, og ikke en realitet hver jul!?

Skrevet

Ja, er vel egentlig favoritthøytiden. Håper jeg ikke må jobbe i år, da jeg egentlig har jobb julaften.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...