moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Det er ikke jul uten 3 nøtter til askepott for meg. Etter at vi flyttet og pleier å kjøre til julegrøten i den tiden, har jeg måtte kjøpe dvden, så jeg passer på å stå opp tidlig å se den. Men det blir vanskeligere og vanskelligere å få fred etter at vi har fått barn.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 JA! Har også dvd'en Men mest stas å sitte og spise nøtter og ta en kaffekopp mens det går på NRK.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 JA!!! Og min store drømm er å få se den uten dubbing...men tror ikke den finnes....
katta og co Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 JA!! Husker jeg var forelsket i prinsen da jeg var liten...knis..
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 Ja hvem var ikke det? Han er jo litt søt også da hi hi =)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Så fremst jeg ikke jobber så ser jeg den ja. Er liksom ikke jul uten, men jobbet dagen på juleaften i fjor og skal kanskje gjøre det i år - så da får jeg nok ikke sett den. Så fremst vi ikke ha lunsjpause når den går.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Ja må ha med meg nøtter til askepott:) Har den ikke på dvd, prøver å få den med meg på nrk når den går der. I fjor jobbet jeg på dagen så da måtte jeg gå glipp av det.. Så gleder meg til i år. Men i år skal vi ikke være hjemme så lurer på om jeg får se den dit vi skal? hmmmmmm, det var noe jeg ikke hadde tenkt på før..
Raych Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 JAAAAA!!!!:) Eldstejenta på 4 så den sammen med meg i fjor, og syntes en var koselig hun også.
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Er vel ikke akkurat sånn at jeg sitter klistret til tven, men det står på, ja. Vi pleier å være hos de vi spiser julegrøt hos da, og det står alltid på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå