Gå til innhold

Pleier dere å se 3 nøtter til askepott da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke jul uten 3 nøtter til askepott for meg. Etter at vi flyttet og pleier å kjøre til julegrøten i den tiden, har jeg måtte kjøpe dvden, så jeg passer på å stå opp tidlig å se den.

Men det blir vanskeligere og vanskelligere å få fred etter at vi har fått barn.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

JA! Har også dvd'en :) Men mest stas å sitte og spise nøtter og ta en kaffekopp mens det går på NRK.

Skrevet

JA!!! Og min store drømm er å få se den uten dubbing...men tror ikke den finnes....

Skrevet

JA!!

Husker jeg var forelsket i prinsen da jeg var liten...knis..

Skrevet

Ja hvem var ikke det? Han er jo litt søt også da hi hi =)

Skrevet

Så fremst jeg ikke jobber så ser jeg den ja. Er liksom ikke jul uten, men jobbet dagen på juleaften i fjor og skal kanskje gjøre det i år - så da får jeg nok ikke sett den. Så fremst vi ikke ha lunsjpause når den går.

Skrevet

Ja må ha med meg nøtter til askepott:) Har den ikke på dvd, prøver å få den med meg på nrk når den går der. I fjor jobbet jeg på dagen så da måtte jeg gå glipp av det.. Så gleder meg til i år. Men i år skal vi ikke være hjemme så lurer på om jeg får se den dit vi skal? hmmmmmm, det var noe jeg ikke hadde tenkt på før..

Skrevet

JAAAAA!!!!:):) Eldstejenta på 4 så den sammen med meg i fjor, og syntes en var koselig hun også.

Skrevet

Er vel ikke akkurat sånn at jeg sitter klistret til tven, men det står på, ja. Vi pleier å være hos de vi spiser julegrøt hos da, og det står alltid på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...