Gå til innhold

kinesisk fødselskart!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har prøvd kartet her inne på BIM da bler kjønnet gutt, mens på kartet på babyverden blir det jente...

Noen som har erfaring med dette? Stemmer det? hadde vært morsomt å hørt om det faktisk stemmer, da er bare spørsmålet hvilket man skal gå ut i fra, BIM eller babyverden.. :)

begge kjønn er hjertlig velkommne;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke brukt noen av de kinesiske kartene på verken bim eller babyverden. Men på en annen side. Husker ikke hvor i farten. Men det stemte ikke. I følget kartet skulle jeg få gutt, men ut kom en jente gitt...:D Tror ikke det er noe i dette nei..Hehe..men litt morsomt er det jo. :)

Skrevet

hei. eg venter nr fem...og har stemmt med kjønn på dei alle. det eg brukte var på babyverden. var på ul her no og der låg det en jente!:) så da stemmer det med femtemann og;)

Skrevet

Vi er 5 veninner som alle skal ha jente, det stemte med alle på kartet til baby verden. tror egentlig ikke på det, men man kan jo begynne å lure nå he he

Skrevet

Det stemte ikke på meg, som jeg vet da... Kartet sa gutt å ul jente, jm var helt sikker

Skrevet

Jeg har brukt kartet på babyverden og det stemte med begge guttene og det stemmer med jenta i magen denne gangen også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...