Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Måtte bare snike meg inn hit for å få noen råd eller tips fra dere som er gravide! Jeg hadde en MA for ca 5 uker siden, og venter febrilsk på att kroppen skal komme til seg selv igjen, så jeg kan få prøve på nytt.. Hvor lang tid tok det før du ble gravid? Hvor lang tid tok det før du fikk mensen tilbake? Er det noe man kan gjøre/ta for å hjelpe kroppen litt på vei? Takk for hjelpen!
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei. Det var trist å høre at du måtte oppleve en ma. Det er ikke gøy! Jeg har opplevd det selv for snart 3 år siden. Da var jeg til utskrapning og hadde en mens før jeg ble gravid igjen. Vet at noen leger anbefaler å vente en mens før man prøver å bli gravid igjen, men det klarte ikke jeg. Vi tenkte at vi ikke kom til å bli gravide igjen med en gang dersom kroppen ikke var klar, og hadde en mens før spiren satt på ny:) Lykke til kjære deg. Det går bra neste gang!!! Klem
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 hei ) hadde ma omtrent samtidig vi da.... jeg slapp utskrapning, fikk bare noen piller og blødde i ca en uke. jeg er gravid igjen, hadde EL 3 uker etter jeg fikk pillene, og testet positivt den uka som var nå. har fått henvisning til tidlig ul. er utrolig deilig å bli tatt på alvor av legene ) er jo livredd for at det skal skje igjen... masse lykke til!
Fru_HK Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg hadde en MA i august i fjor. Blødde veldig lenge (2 måneder), så hadde jeg en liten pause før jeg fikk mensen igjen. Ble gravid igjen i august i år (vi prøvde ikke før da, giftet oss i mai). Hvis du blør for lenge - OPPSØK lege! Jeg gikk med en del "rester" som hang igjen i livmorveggen som blødde litt etter litt, men fikk en liten utskraping på sykehuset slik at blødningene skulle avta. OG det hjalp!
Klar for nr 3! Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 jeg hadde en ma i desember i fjor.. helt forferdelig opplevelse.. fikk gså tidlig ul for å se at alt var i orden. ble gravid igjen i februar, og venter nå en liten gutt i november:)
Sonata08 Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Hadde MA i mars og ble gravid igjen 3pp etter. Begynte prøvingen så snart jeg sluttet å blø. Ble desverre en exu. Men nå er jeg gravid 3 pp etter den også Lykke til !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå