Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 leset på vg nettopp at talkum kan gi kreft i eggstokker og livmor. :s jeg forsto det sånn at det er kvinner som bruker dette i underlivet som er utsatt for dette fenomenet. helt erlig så trudde jeg ikke at folk brukte talkum der nede. er det noen som har erfaring med det? men det jeg tenker mest på er jo hvis jeg får en jente baby. er det da frarlig å bruke takum på henne da? uff jeg ble faktisk litt redd jeg alså, med tanke på alle babysene som bruker talkum. men jeg kan jo fort ha missforstått så jeg legger ut linken til inlegget her. http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=526938
Mage Mi Sa Jo Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 har ikke brukt talkum på noen avmine et kjent gammelt kjerringråd er jo potetmel og det fungerer veldig bra og det har jeg brukt på begge to.
smilan Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Vet at noen bruker talkum, men hva skal en med det når en har potetmel.. Å jeg liker ikke å stole på artikler og forskning fra media, mulig om jeg sporer opp hvem som har skrevet det. Jobber selv i helsevesenet og har blitt opplært til å finne pålitelige kilder, det er mange synsere der ute.. Men mulig denne fra vg stemmer...?.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 så jeg kan bruke potetmel til babyen da. det er bra!
meg & to små vampyrer Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Men... ehm, jeg har en sønn på to år og vi har aldri brukt talkum. Ikke potetmel heller. Men ville jo helst brukt potetmel om det var nødvendig med dette da. Tror ikke du trenger bekymre deg når du ikke engang vet om du vil bruke det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå