gordingoingslim Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Er det noen som vet om man kan bli gravid med spiral? muligens jeg er det.. Kan man bli det er det farlig?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Man KAN bli det.. Du får ta en test og se! Hvorfor tror du at du er gravid? Man kan risikere å få tidlig vannavgang, eller i verste fall abortere..
gordingoingslim Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Fordi jeg er over tiden og som regel pleier jeg alltid å få mensen på dagen. + symptomer som tidligere svangerskap. Blir svangerskapet utenfor livmoren da eller? må legen fjerne spiralen så fort som mulig?
Trultemora er presseklar!! Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Ja man kan bli det ja! Ta en test og finn det ut, om du er det så må du ringe til legen sporenstrks i morgen for å få fjerna den!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Åssen spiral har du? Jeg har hormonspiral, og har nesten mistet mensen helt.. Innimellom det kommer bittelitt bare.. Jeg har brukt 3 tester pga mistanke om graviditet (også andre symptomer enn uteblitt mensen) men de har vært negative..
gordingoingslim Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har kobberspiral..Like mye mens som jeg hadde før bare mer mensensmerter. Og nå kjenner jeg ingenting. Bør jeg ikke få smerter i underlivet hvis jeg er gravid med spiral da?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Ta en test, så slipper du å tenke på det så ille =)
gordingoingslim Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #8 Skrevet 5. oktober 2008 for vel det.. takk for svar.
Gulosten™ Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Ta en test, er den positiv går du til legen med en gang og får fjernet spiralen. Og ja, det er selvfølgelig mulig å bli gravid med spiral. Ingen prev. som er 100 % sikker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå