❤sliter med 2010 baby❤ Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Fikk mens 20 aug,har syklus på rundt 30-35 dager,så begynte på primolutt 20 sept og tok siste pillen der fred 26 sept..Tok da 2 for dag. Men nå har jeg fortsatt ikke fått mensen,men det føles som om den kommer hver dag!! Noen som har erfaring med primolutt? skal ikke mensen komme 2-3 dager etter siste pillle?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Primolut er en utsettelses pille for menstruasjonen.. Holder på med den selv , og har noen dager igjen av den ennå! har hørt at TR skal komme 2-3 dager etter slutt! Lurer på hvordan syklusen påvirkes? Skulle hatt TR på fredag, og har 28 - 34 dagers sykluser. Kommer TR da innen syklus?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå