Gå til innhold

Ang Primolutt


❤sliter med 2010 baby❤

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk mens 20 aug,har syklus på rundt 30-35 dager,så begynte på primolutt 20 sept og tok siste pillen der fred 26 sept..Tok da 2 for dag.

 

Men nå har jeg fortsatt ikke fått mensen,men det føles som om den kommer hver dag!!

 

Noen som har erfaring med primolutt? skal ikke mensen komme 2-3 dager etter siste pillle?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er primolutt???

Skrevet

Primolut er en utsettelses pille for menstruasjonen.. Holder på med den selv , og har noen dager igjen av den ennå! har hørt at TR skal komme 2-3 dager etter slutt! Lurer på hvordan syklusen påvirkes? Skulle hatt TR på fredag, og har 28 - 34 dagers sykluser. Kommer TR da innen syklus?

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...