Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hvor mange av dere har "glemt" et par piller, "glemt" ny p-sprøyte, sagt at det var sikker periode e.l. og så blitt gravid?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 så dårlig gjort da!har du det da siden du spør om det da?har ikke det jeg nei:)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 glemte piller i et par mnd og der satt jammen spira! hadde jo ikke regna med det. strevde i mange år for å få førstemann
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Håper ikke det er mange iallefall, for dette er noe av det verste jeg hører om. For et svik, mye verre enn utroskap i mine øyne! Dersom jeg glemmer en p-pille (skjer av og til), sier jeg dette til mannen min. Har vi da sex uten annen prevansjon er det for at begge ønsker det og er klar over at dette faktisk kan resultere i graviditet. Huff, det finnes mange ekle kvinnemennesker der ute. Er det rart at noen menn får et distansert og motvillig forhold til barna sine, dersom det var sånn de ble til?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Så utrolig slemt! Samboer og jeg planla ikke barn direkte, men vi var begge klar over at jeg ikke brukte prevensjon. Noe annet er jo bare ondskapsfullt! Om man har så forskjellige ønsker i et forhold bør man kanskje heller revurdere forholdet...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 nei har ikke lurt han, men det skal jeg! Haha.. neida! Det er bare slemt.. han har desverre blitt "lurt" to ganger før av sin ex, så det med barn er et ytterst følsomt tema for oss begge. Var gravid og SA uten at han visste det hovedsaklig fordi jeg var livredd for at han skulle føle seg lurt eller lignende. Var absolutt ikke meningen å bli gravid, trodde det var omtrent umulig med den prevansjonen vi bruker men.
Libido- Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Det er når man leser slikt man tenker: Er det rart veldig mange her inne klager over; menn som ikke bryr seg om ungene, orker stå opp, tar i ei vasketue, går på byen hver helg etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå