Flæskpølsa Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 jeg bærte 10 kroningen helt hjem=) Da den falt i gulvet her hjemme må jeg ærlig innrømme at jeg ikke vet hvor den falt fra. Så den "sprekk" konklusjonen vi kom fram til kan jeg for øyeblikket ikke stå for desverre=)
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Haha, da har du ihvertfall noe å kjøpe søndagssnacks for:) Selvom det er uvisst hvilken sprekk som gjorde nytten kan vi ihvertfall konkludere med at kroppen er til å stole på når det gjelder pengespørsmål.
Flæskpølsa Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Haha...jepp helt enig og jeg må innrømme at stuntet ditt med pengebok har jeg sett på tv og nysgjerrigheten tok fullstendig over med slike tanker som dette "hvor mange tusen har hun gjemt der?" hehe....
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 6. oktober 2008 #4 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg er litt imponert over min egen evne til langsiktig tenkning på byen jeg. "Jeg spretter reservepengen jeg har gjemt unna først, så har jeg mer å bruke". Jaja, det var de penga. Nå må vi sulte frem til i morgen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå