Gå til innhold

Kordan prevansjon anbefal DU?? å koffør??? =)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æ e slutta å amm,går nu på cerazette,men ska ring legen å få anna i mårra =) vurder nuvaringen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anbefaler kobberspiral. Den er helt hormonfri, slik at de som ikke tåler hormoner kan bruke den. Har ikke hatt noen særlig bivirkninger heller, bortsett fra litt vondt i begynnelsen.

Skrevet

Ok... Hmm... Ekke helt for spiralgreian egentli.. =)

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

cerazette er i alle fall noe dritt! :-O hehe.. jeg kom ikke lenger enn at jeg skulle prøve p-sprøyta, men så var jeg gravid før jeg rakk det.. :-p

Skrevet

hehe... DET ska ikke æ vær igjen... e 16 mnd mellom de to minste :P SÅ æ tar cerazette te ny prevansjon e klart =)

Gjest det spirer og gror - FØDEKLAAR
Skrevet

ja sikkert like lurt å ta det til du får noe annet ja.. hehe.. :-p

Skrevet

jeg er veldig fornøyd med nuvaringen....

brukte den før graviditeten og har begynt med den igjen nå som ammingen er over...

en tiende del av hormonene i forhold til p-pillene jeg brukte før... altså mye mindre hormoner og mye mindre bivirkninger! legen min mente også at det er positivt at hormonene kommer rett til det stedet de skal istedenfor gjennom hele kroppen... man vet jo aldri helt hva det gjør med kroppen i lengden liksom...

også så deilig å slippe å tenke på piller hver dag da! har varsel en gang i mnd på tlf jeg!

Ble også veldig lett gravid etter jeg slluttet med dem... gikk rett inn i samme syklus som jeg hadde med nuvaringen og ble gravid på første skikkelige syklus... som var 1 1/2 mnd etter jeg tok den ut...

så bare positivt fra meg ihvertfall!

Skrevet

bippe77 =) ok... men la du på dæ av nuvaringen???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...