to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 har vært på do klokka 6 og 11 i dag. burde jeg vente til i morra tidlig? se om mens kommer igang til i morra eller teste i morra tidlig kanskje......
hamsterpia Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg testet på ettermiddagen når jeg kom hjem fra jobb. Klarte ikke å vente lenger. Og den viste da korrekt den i hvertfall!
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Ev. bør du klare å holde deg ganske lenge slik at urinen er så konsentrert at testen blir riktig. Lykke til!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 ok ja jeg får la være og gå på do på en stund:) men jeg er jo der hvert tiende minutt omtrent for å se om det har kommet igang he he:) blir gal av dette jeg. da kommer den vel igang nå som jeg har bestemt meg for å teste. he he:)
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 jeg testet på ettermiddagen sist, og den viste gravid. men da var jeg 4 dager over ikm tror jeg. kanskje et til og med var enda lenger... var ikke heeeelt planlagt, men jeg visste det før jeg tok testen. denne gangen testet jeg på morningen, trodde ikke jeg var gravid, men den viste positiv )
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 jeg bør ikke vente og se om blødningene gir seg først?? dette kommer jo og ned i koppen med urin..
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 har ikke fått med meg at du har blødninger jeg.... nei, da vet jeg ikke... :o/
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg testet 3 dager før IKM med urin på ettermiddagen. Det kom et svakt +. Hadde bare på følelsen at jeg måtte ta graviditetstest.
Mamma'n til A&L&J! :) Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Blødningene har ingenting å si for det du tester for, nemlig mengden av hcg i urinen din.
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2008 #10 Skrevet 5. oktober 2008 jupp hcg er det stoffet testen slår ut på unasett om det er blodpor eller ikke ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå