Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Kun for gøy Jeg synes Svensk, med Spansk på en god andreplass.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 tysk!! blir rett og slett kåt av å høre mannfolk som prater tysk med nydelig, rolig stemme!!! :-)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Enig med HI. Svensk er kjempefint (ikke skånsk da!)
dama Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 jeg sliter litt med at jeg kun føler at tysk er en parodi på seg selv jeg da... er i en situasjon der det er på tide at jeg lærer meg tysk.. men alt jeg hører eller føler jeg sier når jeg prøver er: jah Helga! ich komme ich komme!! fantastisk frustrerende.. og så ser jeg charlie chaplin som hitler... klarer ikke ta det språket der seriøst...
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Spansk og Italiensk:) Og Ungarsk..Men det er nok kun fordi jeg bodde i Ungarn for noen år siden og hadde en fantastisk sexy Ungarsk kjæreste der:)
tante grusom master of law Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Klarer ikke helt å bestemme meg, men det står mellom italiensk, tysk, russisk og latin.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Japansk Kinesisk Thai elsker asia jeg da...hehe
prebs Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 Fransk og svensk er nydelige. Om ikke nydelig, så synes jeg iallfall at kinesisk/mandarin er knakende kult å høre på - fordi jeg ikke skjønner en dritt og melodien i språket er helt annerledes enn mitt eget.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 Svensk - spesielt skånsk. Irish Scottish
hit og dit Skrevet 5. oktober 2008 #16 Skrevet 5. oktober 2008 Hehe, bur i ungarn no, og det har aldri slått meg at språket er sexy....=P Eg synes italiensk er veldig pent, og hebraisk er litt sexy. Hebraisk fordi dei høyres så bestemte og sjølvsikre ut når dei snakker. Kjem kanskje like mykje an på personane, men dei eg kjenner "bærer språket bra".
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Liker kun norsk jeg. Andre språk blir jeg bekymra av og lytte til!
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 Nå har ikke jeg hørt alle verdens språk, så jeg holder meg til det nære og kjære og sier nynorsk
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #21 Skrevet 5. oktober 2008 italiensk! det var det jeg hadde glemt.. satt å funderte en stund her nå. Da må det blir italiensk og svensk. Men spansk er fremdeles en fint språk og. HI
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #25 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg synes skots og irsk er sjarmerende, morsomme og frodige språk, sikkert med unntak av enkelte dialekter. Det er veldig mange som liker svensk her, og jeg lurer litt på hvorfor. Tonefall, eller hva?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå