to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 er fortsatt bare på papiret og langt fra sånn mengde mens er til vanlig.. ikke menssmerter heller foreløpig. dette begynte så vidt fredag kveld. så aner ikke om jeg nå skal regne i går som det var mest da som første mens dag eller ikke......
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 høres ut som festeblødningene mine det når jeg venta nr 3 ... de kom ca da mensen skulle kommet
lykkec Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 mammatil4gull: varte det lenge?? jeg har hatt sånne små blødninger i snart 3 uker. Kanskje på tide å ta en test.....
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 nei 2-3 dager .. men syntes jo da det var fryktelig merklig så fsnt ut at kansje en test var tingen ... og joda ... spire på veg var det da . nen ei jeg kjenner med hadde sån i flere uker ... desverre mistet ho i uke 8 ...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 5. oktober 2008 er jo på 3 dagen med sånt nå....var en del brunt i går men friskt blod i dag. men det renner jo ikke i trusa, det er en del på papiret men det er det.jeg venter jo på at den skal setteigang så jeg kan begynne på neste pp, kanskje derfor den er sånn. men det gjorde jeg sist og, da kom den forsinka men det var ikke sånn blod og sånn i forkant som nå.om sylusen min går etter forrige som den kom forsent så skal jeg ikke ha mens før neste uke, men etter gammel i går.
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #6 Skrevet 5. oktober 2008 kommer på papiret hver gang jeg er på do og det er ofte nå he he:) i går kunne det variere litt om det var en del blod og det kunne være så vidt spor innemellom.
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 ville tat en test jeg ... hadde å småblødninger sist gang frem til uke 6 fulgått og bare på papiret
to jenter og ett gull i magen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #9 Skrevet 5. oktober 2008 er så redd for svaret:( jeg blir skikkelig skuffa og muggen når den viser negativ he he:) har vært på do på morran så får vente til i morra tidlig. eller trenger jeg ikke det? har sånne billigtester, ikke brukt de før jeg men.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå