moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Dere har vel kanskje knapt spist frokost, men jeg har jo vært oppe hele natten og lurer snart på hva vi skal ha til lunsj he he =) Og lurer litt på hva vi skal ha til søndagsmiddag. Hadde vært fint å gå på middag til slekt eller venner så slipper jeg å lage noe idag =)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Her lir det Fårikål...namnam
bente69;) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Håper kællen har med fårikål fra han oldefar:) I såfall blir det kveldsmat, tror ikke det blir noe middag her i dag... For jeg har ikke spist frokost enda. Deilig å sove lenge og slappe av når en er aleine i heimen:)))
katta og co Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Her blir det Skinkestek m/poteter og surkål. Mannen i huset fikk akutt lyst på det og da måtte han jo få bestemme.....snille meg;))
~~DoraDora~~ Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Hjemmelaga kjøttkaker , poteter, gulerøtter og ertestuing ...og så fikk vi gele med vaniljesaus til dessert:p I dag stod mannen for søndagsmiddagen:)
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #7 Skrevet 5. oktober 2008 Sambo ville ikke ha middag så jeg hadde pita, med løvibff, salat og ost igjen etter han hadde reist =)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Vi hadde kokt ris fra igår som rest, så slengte det på ei panna, kutta en pakke grillpølser, kokte dei og hadde dei oppi med risen. sammen med karri krydder og litt annet krydder. Rørte inn to egg, og hadde smeltet ost på toppen. Herlig og enkel søndags middag:)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #9 Skrevet 6. oktober 2008 Vi hadde villsvinkarbonader, erterstuing, poteter og brun saus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå