Gå til innhold

Søndagsmiddag?

moota m storebror&lillebror

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere har vel kanskje knapt spist frokost, men jeg har jo vært oppe hele natten og lurer snart på hva vi skal ha til lunsj he he =)

Og lurer litt på hva vi skal ha til søndagsmiddag. Hadde vært fint å gå på middag til slekt eller venner så slipper jeg å lage noe idag =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her lir det Fårikål...namnam

Skrevet

Håper kællen har med fårikål fra han oldefar:) I såfall blir det kveldsmat, tror ikke det blir noe middag her i dag... For jeg har ikke spist frokost enda. Deilig å sove lenge og slappe av når en er aleine i heimen:)))

Skrevet

Her blir det Skinkestek m/poteter og surkål. Mannen i huset fikk akutt lyst på det og da måtte han jo få bestemme.....snille meg;))

Skrevet

Hjemmelaga kjøttkaker , poteter, gulerøtter og ertestuing :P ...og så fikk vi gele med vaniljesaus til dessert:p

I dag stod mannen for søndagsmiddagen:)

Skrevet

Sambo ville ikke ha middag så jeg hadde pita, med løvibff, salat og ost igjen etter han hadde reist =)

Skrevet

Vi hadde kokt ris fra igår som rest, så slengte det på ei panna, kutta en pakke grillpølser, kokte dei og hadde dei oppi med risen. sammen med karri krydder og litt annet krydder. Rørte inn to egg, og hadde smeltet ost på toppen. Herlig og enkel søndags middag:)

Skrevet

Vi hadde villsvinkarbonader, erterstuing, poteter og brun saus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...