Gå til innhold

Brunt utflod etter 1 svangerskapskontroll. Noen med erfaring?


Mo78

Anbefalte innlegg

Dette er tredje svangerskapet mitt (de andre to resulterte i to friske, flotte barn). Var på legekontroll fredag der jeg tok gyn undersøkelse m bla celleprøve (3 år siden sist). Hadde brunt utflod etter kontrollen + i går og i dag når jeg er på do. Kommer bare litt på papiret. Noen med erfaringer? Blir jo supernervøs av dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette burde jo legen din informert deg om da... Etter celleprøve er det veldig vanlig at man kan blø litt og den brune utfloden kommer av størknet blod som kommer ut. Det er helt ufarlig og ikke noe å bekymre seg over. Når de tar celleprøven "klipper" de vel av en minibite av "huden" oppi der så det er jo ikke så rart om man får en liten blødning, dessuten er man ekstra følsom i skjeden så en rift kan også lett oppstå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer anonym her, og dette informerte legen min om da jeg var på kontroll med førstemann så du har neppe noe å bekymre deg for angående dette i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror også det er som anonym sier, men da jeg tok celleprøve ved 1. kontroll sa legen at de tok en mer overfladisk (eller noe i den duren) prøve enn ellers. Og skulle det ikk evære celleprøven så er det helt normalt med litt brun uflod i 1. trimester :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme skjedde meg med , .... så etter det fikk jeg litt vondt og det murret i magen ett par dager etter.

Så ble jeg sendt opp på ul og de sa jeg hadde mistet. jeg hadde nemlig hatt to befruktet egg. er nå i 9 uke , og slapper bare av om dagene.

men vet jeg hadde dette du beskriver , me de første guttene mine. De er friske , og fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...