Fiola Biola Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Når ble klærne deres trange, når begynte dere med mammaklær? Synes plutselig buksene er blitt trange allerede nå i løpet av uke 14.
Sane Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Er i uke 14 nå og det er flere av buksene mine som nå ligger langt inne i skapet og som ikke vil bli tatt frem på leeenge :-). Har en mamma-joggebukse som jeg bruker hjemme, men ellers bruker jeg de buksene som har vært litt løse. Tror ikke det blir lenge til jeg må legge disse vekk også. Dette er min andre graviditet og magen kom tidlig denne gang.
ipeggy Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har bare kunnet bruke mammabukser og tights siden uke 14/15, selv om jeg ikke er noe stor!
verysoon Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg brukte den vanlige garderoben frem til cirka uke 20.
karka<3apriltulle<3overtid Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Er i uke 14 og kjenner at buksene begynner å stramme litt i livet...må åpne knappen når jeg sitter...he,he. Har en mammabukse som jeg har begynt å bruke...utrolig behaglig å ha på når jeg kjører bil.
mageboer igjen visst*fødeklar Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg brukte mine egne klær, dog med åpen smekk frem til uke 22. Dette er mitt tredje sv skap...
klingen Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er i uke 26 nå, og bruker fortsatt mine gamle bukser, men de siste dagene har de blitt trangere og trangere, så det spørs hvor lenge det varer nå
.:(HerQ):. Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 tips til dere:) Jeg har angst for mammabukser med den høøøøøye linningen, så drøyer den til jeg MÅ,så jeg bruker mine vanlige bukser, fester en hårstrikk i knappeåpningen og surrer den rundt knappen, og løsner litt på glidelåsen! Fungerer supert! (med en litt lang genser eller singlet over!)
Amalie07+Jakob09 Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 Nok et tips: kjøp strikk som brukes på utedresser og regnklær - slike som skal gå under skoene. Den sitter godt fast i knappen og da trenger man ikke å være bekymret for at det skal løsne i et ugunstig øyeblikk, hehe
Janne christina Skrevet 6. oktober 2008 #10 Skrevet 6. oktober 2008 mine klær blei trange tidlig,rundt uke 9
Nurkfrid Skrevet 6. oktober 2008 #11 Skrevet 6. oktober 2008 Har akkurat sett noen bukser på H&M som kanskje kunne være en idé for deg, .:(HerQ):. De er i mammaavdelingen, men de har ikke høyt liv. Stilige sigarettbukser i brun, beige, burgunder eller sort, med myk, bred, lav strikk i livet foran. Den sitter som normalt før man får mage. Men pga. elastisiteten, blir det plass til gravidmage etterhvert. Fungerer selvfølgelig ikke så godt hvis man legger på seg mye på lår og rumpe i tillegg da, siden sigarettbukser jo er veldig smale. Koster 198 kr.
.:(HerQ):. Skrevet 6. oktober 2008 #12 Skrevet 6. oktober 2008 Tatt til etterettning! Takk! Jeg skal en tur på ett senter idag, så jeg sniker innom mammaavdelingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå