Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei! Er gravid i uke 15, bruker som regel og kjenne noe tegn til liv hver dag, men har ikke gjort det i det siste. Er ganske bekymret nå. har allerede brukt 1500 kr på private ultralyd klinikker. Hadde en spontanabort rett før jeg ble gravid på nytt. er ganske redd for at det ikke skal gå denne gangen heller. burde egentlig gledet meg i denne tida, men i stedet går jeg bare og er redd.Har ingen barn fra før, så er vel derfor jeg er så bekymra. noen som har noe erfaringer med dette og dele? håper på svar
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Heisann.. Tror vel ikke du skal bekymre deg så mye pga det siden det ikke er vanlig at du skal kjenne liv hver dag så tidlig. Jeg kjente selv ikke daglig liv før uke 17/18. Men jeg tror ikke det er før uke 26 man skal være obs på å kjenne hver dag. Hvis du er veldig bekymret kan du jo kanskje bestille time hos jordmor og spørre om å få høre fosterlyden.
Sane Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Som cessa3 sier, ikke bekymre deg. Det er ikke vanlig å kjenne liv hver dag så tidlig som du er nå. Det er ikke før mot slutten av svangerskapet at du skal kjenne liv daglig :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå