moota m storebror&lillebror Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg liker veldig godt havregrøt, og sandwich i toasteren med smør, skinkeost, skinke og ost. Arme riddere er også godt til frokost. Jeg er ikke så glad i vanlig skive til frokost.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 I helgene spiser jeg ofte hjemmebakt grovbrød med feks ovnsbakt leverpostei og agurk, egg (kokt,stekt eller eggerøre) kokt skinke med salat, tomat og agurk.... Tja... eller noe annet godt pålegg ) Må ha litt "høyere" smørbrød i helgene for i uken spiser jeg knekkebrød til frokost hver dag. (Ryvita) Gjerne med mager skinkeost. (Dobbelt knekkis med skinkeost i mellom) Spiser i farten på tur til jobb.. ;o)
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 syns det er koselig med kokt egg på bordet...gjerne med kakao, spes vist det er kaldt i huset når vi står opp:) Liker å kose meg ved frokostbordet om helgene:))
katta og co Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Vi spiser gjerne søndagsfrokost. Da har vi egg( kokt eller eggerøre),laks,div ost,skinke, juice,melk( gjerne kakao),agurk,tomat,paprika.......oi....jeg er sulten nå kjenner jeg;)
piano♫ Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Til vanlig: Knekkebrød med ost. Søndagsfrokost: Som katta og co ;-)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 6. oktober 2008 #6 Skrevet 6. oktober 2008 Til vanlig spiser jeg 2 brødskiver til frokost. Pålegget jeg har på er leverpostei(de gule boksene) med majones eller egg og kaviar. Varierer innimellom med noe annet, men dette er det jeg oftest har på.
Mille** Skrevet 6. oktober 2008 #7 Skrevet 6. oktober 2008 Jeg spiser nesten aldri brød, til vanlig spiser jeg knekkebrød med noe pålegg på. Skal vi kose oss ekstra spiser vi rundstykker med egg, hjemmelaget rekesalat, laks og kakao. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå