Gå til innhold

I vogna til snart to år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva bruker dere i vogna i vinter? Har ikke pose lenger, jeg bruker lammeskinnet under men holder det med dress og skal jeg event sende med en vogndyne til barnehagen? Hun sover ute. hva når man går tur i vintersnøen..hmmm hva er vanlig tro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville nok ha mer enn en dress. Den holder deg varm når du er i bevegelse, men på de kaldeste dagene vil det ikke være tilstrekkelig i vogna. Det er vel mest vanlig med vognpose til 2-åringer om man tilbringer mye tid ute, men en dyne og lammeskinn er sikkert bra nok.

Skrevet

lammeskinn, ullteppe og dyne. funker like bra!

Skrevet

Jeg hadde kjøpt en brukt voksi, da er du garantert at poden ikke fryser... Nei, vinterdress alene er ikke nok, tenk deg selv å sovne ute med de klærne du har på deg, du er garantert å fryse etter en stund da varmetapet er stort når du hviler..

Skrevet

eg ville nok hatt mer i vognen helst pose.. snuppa e 1år å i vinter i barnehagen skal hun har ullbody,ullstilong,ulltrøye,ulldress og ned i saueskinnet.. pluss hue og votter da.. det kan jo bli agnske kaldt om det e mange minus og de ligger der helt i ro.. anderledes når de leker å holder seg varme..

Skrevet

Hun har selvsagt ull under og da både undertøy og hjemmestrikk. så er vel helst den lune biten jeg lurer litt på. jeg synes voksi er blitt altfor stor og umulig til å trille rundt med i vår vogn. men hva bruker dere å trille deres snart toåringer i vinterhalvåret. i barnehagen tror jeg at jeg sender med dyne. det ble plutselig så anderledes fra i fjor når hun var ett år synes jeg, hun er veldig stor også:-) Har aldri sett hva folk bruker på barna sine da de blir større.

HI

Skrevet

Her kjøpte jeg ny vogn med god plass til den gode varme voksiposen. Den kommer han til å sove i gjennom vinteren og den blir nok liggende i barnehagen.

Jeg har en ekstra voksipose liggende hjemme til "privatbruk" på de skikkelig kalde dagene. Ellers tror jeg det holder med varme ullpledd i vogna. Når de har blitt så store, så sitter de jo ikke i vogn i evigheter lenger. Det er jo opp å gå som gjelder :-)

Skrevet

Jeg har kjøpt en sånn saueiskinnspose fra go'ing til å ha i bhg. Hun er 20mnd.

Forrige vinter hadde jeg ikke pose, men lammskinn i bunn, røros ullpledd og dundyne i vogna. Pakket henne inn, lunt og godt. Og med bare ulldress under. Vi bor riktignok i indre østfold,da. Her er det jo ikke bikkjekaldt, men det er ofte veldig rått. Og da synes jeg det var fint å ha flere lag. Både fordi det er store temp.svigninger ute og fordi det er greit å kunne trekke bort dyna om det blir for varmt med alt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...