Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Sikkert rotete, men veldig takknemlig om noen tar seg tid... BF og jeg gjorde det slutt i sommer. Nå prøver vi litt igjen, fordi vi er så glade i hverandre, og for at mini er så lykkelig når vi er sammen alle tre... Men vi klarer det jo ikke! Det endre bare med krangel, drittslenging m.v.... er så lei nå, dette sliter så utrolig på meg. Har mest lyst til å si en gang for alle at det er slutt, men jeg tør ikke... Er så redd for at det er en kjempetabbe, at jeg kommer til å angre seinere.. Også er jeg så redd for hva han gjør da, mens det var slutt var han verdens største drittsekk, kjeftet og slang dritt, gikk til advokat for å overta omsorgen for mini, brukte hver minste anledning til å trykke meg ned... Jeg klarer ikke helt gi slipp på ham, det er et eller annet der, han er på en måte min store kjærlighet selv om han har gjort så mye dritt. Hjelp - hva skal jeg gjøre??? PS - vi har prøvd terapi, men får ikke noe utbytte av det....
Gulosten™ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hvis noen andre hadde skrevet dette innlegget, og du skulle gi råd, hva hadde du svart? For meg virker det åpenbart at dette ikke er sunt, og at du burde kutte helt. Gresset er ofte grønnere på andre siden i sånne situasjoner
Musemor med tre søte små Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Alle barn er glade når begge foreldrene er sammen, og blir veldig lei seg når de går fra hverandre. Det å gå fra hverandre, flyttesammen, gå fra hverandre osv blir veldig stressende for en barn. Det er heller ikke bra for barnet å se foreldrene krangle. Nå kjenner jeg ikke dere så det å gi råd er vanskelig, men generelt sett, tenk deg nøye om før du gjør et valg og bli ved det. Fortell barnet ditt slik er det, og ikke ombestem deg. Skriv ned hvorfor du tok det valget du tok slik at om du har lyst til å endre det kan du se hvorfor du tok det valget opprinelig. Lykke til
mammatil4gull Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 du kan ikke få en time alene da på famileværnkontoret da og diskutere dette , dine synspunkter .. hans trusler og alt så du får et annent perskektiv på saken ... kansje det kan være til god hjelp for hva du skal gjøre videre og hvor lite hans trusler egentlig kan komme meg . men sundt høres dette ikke ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå