Gå til innhold

Endelig kom lille gulljenta!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter 8 dager på overtid, så bestemte lillejenta seg for å komme ut! Jordmødrene kalte fødselen for drømmefødsel, så da kan man vel ikke klage, selv om smertene ikke er til å stikke under en stol!

Til alle dere som venter og som er engstelige, dere klarer dette fint! Jeg klarte meg til og med uten noen smertelindring, og er glad for det i og med at man aldri kjenner til sidevirkningene av det.

Lykke til alle sammen, vi ses på DIB:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis så mye m gulljenta!! Den som venter på no godt venter som kjent ikke forgjeves;)

Skrevet

Gratulerer så mye! JM sa jeg og hadde en drømmefødsel med min første, nå får vi se hvordan det går denne gangen!

 

Kos deg med jenta;)

Skrevet

Gratulerer så mye med jenta!

Skrevet

Gratulerer så masse med jentaog drømmefødsel:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...