Gå til innhold

Søker opptak..


Musemor med tre søte små

Anbefalte innlegg

Opprinelig søkte jeg opptak i juni -09, men tanta kom på besøk og ga meg avslag. Så jeg søker her isteden. Bekreftelse kan legges i magen min og ca 2 uker under EL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Håper jeg også kan være en del av juli-2009 klubben. Tilhørte egentlig mars2009, men hadde en sa for 5 uker siden. Nå prøver vi igjen, og håper vi er heldige å treffe i 1.pp...

Blir spennende å se hvordan det går her inne med testingen osv etterhvert! Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Legger inn en søknad jeg også! Ble kastet ut av mars 2009-klubben, men skal komme sterkt tilbake og håpe det blir her!!!

 

Lykke tel alle sammen og stå på;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger inn en søknad her jeg også;-) 1 mnd etter eksamen hadde vært perfekt timing! Krysser fingrene.. Lykke til folkens, håper vi får invilget medlemskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søker opptak jeg og. TR kom 3 dager på overtid så søknaden for juni gruppen ble avslått.... :(

Men håper den bli innvilget i juli... Det er bare såååååå lenge til før jeg har EL. Hvis alt stemmer nå så har jeg ikke EL før i slutten av oktober.... Så dagene går litt sakte ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også inn her :) Hadde en SA i mai. Har hatt EL for 1 uke siden og har nå fått enormt ømme pupper.*håpehåpe* men enda ei uke før jeg kan teste...

 

Lykke til alle sammen og håper vi alle kan høre til juli 2009 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søknad er herved lagt inn! Har en sønn som er født 19. juli, og klaffer det denne måneden så blir det termin 20. juli:-) Kansje dette er vår måned!! Krysser alt som kan krysses:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også... Får vel svaret neste helg, å da hadde det passet godt med en positiv beskjed, har nemlig bursdag på lørdag. Men jeg tør ikke håpe for mye, har prøvd helt siden juni, og vi trengte laaaang tid på den første.

 

Tvi tvi, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også inn her. Har prøvd i over ett år, har to barn fra før, og ønsker no nr. 3. Evig optimist, og har tro på at juli 09 blir det familieforøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lykke til alle som vil inn her.. er ikke lenge til dere blir godtatt eller får avslag ;)

Skal teste etter helgen, og er evig speng..............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok ikke vits i å teste før neste helg. Dessuten er jeg litt uregelmessig, så jeg drøyer det litt... Er så lei av negative tester fra forrige gang (over to år med prøving, og tre pergo-kurer uten virkning...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henger meg på denne:) Er våres 1. pp men er vel lov å håpe likevel. har vært på bim i over 2 år. men min kjære har ikke villet prøve før nå...

Håper denne ventingen er over nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper jeg kan komme inn her jeg også. :)

Vår 3pp nå. Så håper det går denne gangen altså. Også håper jeg for alle dere andre også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger også inne en søknad her, ettersom jeg også ble kastet ut av mars09 klubben. Ikm til lørdag!! Ønsker kjapt svar takk:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...