Gå til innhold

Om å bli enige om å få barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil så gjerne ha flere barn, vi har en datter på snart 3 fra før, han vil gjerne vente. Vi har alle forutsetninger for å få flere barn, fint stort hus med god plass, god økonomi, ny stasjonsvogn (i fjor), forholdet går strålende, vi giftet oss i fjor... Vi er begge i 100% fast stilling i staten, barnehageplass til jenta vår - hun har gått der ett år nå. Vi er begge 33 år og godt voksne og blir jo ikke yngre...

Det er bare det at jeg vil ha flere barn, men mannen min vil vente... Jeg argumenterer for hele tiden. Hvor lang tid tok det før dere ble enige, eller var dere bare samstemte fra første stund??

Ønsker såååååå veldig å bli "prøver" for første gang (datteren vår var ikke planlagt, så det kom som ett sjokk, gleder meg derfor til å bli prøver nå... forhåpentlig snart!)

Ellers ønsker jeg dere heldige prøvere lykke, lykke til =)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor vil han vente? Jeg tenker årsaken er ganske viktig her.

Skjønner selvsagt at dte er greit å sette i gang med nummer to snart og er jo babysyke selv vi. Men dere to må jo være enige.

Skrevet

ja, jeg tenker også.... hvorfor vil han vente?

En annen ting å tenke på er jo at ingen av dere blir noe yngre... og det blir jo vanskligere for kvinnen å unnfange etter ( lurer om det var etter fyldte 35 år, ikke sikker, men rundt der ett sted) som tiden går!

Lykke til da dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...