Gå til innhold

Egg & bacon

Anbefalte innlegg

Skrevet

er ikke min yndlingsfrokost!

Men hva gjør man ikke når Trollfar serverer trollungene den slags frokost som søndagfrokost og han ikke er hjemme? Jo da blir det litt sprø bacon og en lett omelett, men forholdsvis lenge etter vi har stått opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å hjelpe seg :-) Det skulle jeg hatt store problemer med å forholde meg til på morgenkvisten... Synes jeg ser megselv i ånden der jeg hadde sittet i hagen på en benk mens huset langsom fyltes av duften av egg & bacon.

Men jeg skjønner at det er stas med pappa-frokost, og ditt alternativ høres jo veldig bra ut :-) Håber dere alle får en fin søndag. :-)

Skrevet

Her i huset har vi av og til egg og bacon, gjerne på søndager. Nå blir det nærmere lunsj, da, for vi kan ikke spise slik frokost på den tiden vi står opp :-) Men, lille turboM elsker eggerøre, så da lager vi gjerne litt til tidlig lunsj, og da liker far i huset litt bacon til. Og, med våre jevnlige handleturer til Sverige (svin&vin-turer som de kaller det på jobben...) så har vi alltid en pakke liggende i fryseren.

Håper det ble like stor suksess med mamma-frokost i dag.

Skrevet

Jeg elsker Egg og Bacon... Det kan spises til alle døgnets tider! Det trenger slett ikke være søndag, og det er jeg som spiser bacon!!! ÅÅÅÅÅÅÅÅ så godt det er ! Det er i grunnen baconet som er digg, men egget hører med!

hurra for egg og bacon, pannekaker med bacon, skiver med bacon, eller lettsaltet sideflesk i ferske gjøviklomper! Nam nam nam nam nam.... og joda det kan spises til frokost, man må bare vente med å stå opp til man er skikkelig sulten :-)

(Nå ser det faktisk ut som om jeg veier 342 kg, og det er helt greit)

Skrevet

he, he! Av en eller annen grunn så kan jeg liksom ikke helt forestille meg at du er 342 kg, Dritgrei :-)

Pannekaker og bacon, det er godt. Nå fikk jeg lyst på pannekaker. Lenge siden vi har hatt det. Det er mannen min som er pannekake & vaffelekspert, så får høre med ham om han kan lage pannekakerøre snart.

Skrevet

he he, man kan aldri vite men hvem klarer vel å merke forskjell på 342 kg eller 348??? :-)

Skrevet

Bacon skal man ikke kimse av altså. Her går bacon i pasta, pai, omelett, til stekt egg, pannekaker og for ikke snakke om bacon-kræsj som er en av våre favoritter (potetstappe, lettsaltet torsk og bacon. Og bacon he, he).

Jeg er fullstendig i mot alt som heter dietter og slanking, men akkurat på dette området støtter jeg Atkins? Fett gjør ingenting, bare ikke overdriv karbohydratene. Altså litt mer bacon og litt mindre pasta så går det bra;-)

Skrevet

JIPPI!!!

Dette glemte vi å spørre Maud og Plutseliten og Phantomet om.... tenk om vi kunne hatt en felles ting å være glad i :-) ha ha ha ha

Jeg får nå servert lettsaltet sideflesk og dagferske lomper, og jeg gleder meg!!!

Skrevet

Da kan jeg sladre litt altså, for sist jeg var hos Maud og spiste deilig lunch, så fikk vi stekt kylling OG bacon. Og hjemmebakt foccachia. Nam, nam!!! Enda en super variant som viser hvilken fantastisk oppfinnelse baconet er;-)

(psst: phantomet spiste også bacon...) Da må vi bare sjekke med Plutseliten, så har vi kontroll.

Kos deg med lompene, en kilo fra eller til spiller INGEN rolle når man allikevel har vippet over 340 kilo...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...