Gå til innhold

Hvordan er formen dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter på jobb en søndagsmorra og venter på at det skal bli liv i leiren. Har selv 34 dager igjen i dag og er i kjempeform, mye bedre nå enn midt i svangerskapet, da var jeg litt plaget av bekkenlåsning og vond rygg.

Denne gangen har jeg sluppet sykemelding også, sist var jeg sykemeldt under den verste kvalmeperioden, men denne gangen slapp jeg det, mest fordi jeg kunne være på jobb og spy uten at det forstyrret ;-)

Noen andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hey :-) ser nu at vi e like langt på vei :-)) eller æ har 35 daga igjen :-P

Kor utrolig bra at ryggen din har blidd bedre nu på slutten! :-)) Å at du slapp sykemelding i bynnelsen e jo knallbra ;-)

Æ lå å spydde fra uke 7 til uke 13 å va mye plaga me hodepina å svimmelhet, men d ordna sæ etterhvert!

Ondt i bekkene har æ bare etter lange daga, å ellers e æ i knallform ifølge lege/jm ;-)

Eneste e dn grusomme, nesten invalidiseranes halsbrann!! :-( Æ har et par våkentima hver natt me så sterke smerta at æ ikke vet kor æ ska gjøre av mæ :-( men har ved hjelp av jumbopack me gaviscon, novaluzid og helmelk klart å få sove igjen etter å ha sotte oppe en stund etter å ha tadd coctail. Helt jævli!! Men satse på at d blir bedre, når magen synke :-)

Håpe du har d bra å kose dæ siste ukan :-) ikke længe igjen nu!!

Skrevet

Hei damer;) jeg har 37 dager igjen og er i kjempeform... masse energi men endel kynnere og nedpress som gjør at jeg må stoppe opp litt innimellom. Har også endel vann i kroppen, men ingen av disse "plagene" er værre enn at jeg ikke klager.. hehe ;) Så skal det sies at jeg kastet opp døgnet rundt fra uke 8 til noen og 20, noe som var veldig slitsomt.. mulig derfor jeg er så takknemlig over å bare ha disse "plagene" nå...

Ellers har hodet til lillejenta vært festet siden uke 33 og jm mener hun kommer litt før ul-termin. det stemmer bedre med min mens-termin så vi får satse på at jm "snakker sant". Kanskje det er på tide å pakke bagen.. ? Har dere gjort det?

Skrevet

Har -tenkt- på å pakke bagen, men ikke kommet så langt. Må vel kanskje gjøre det snart. Var på ultralyd igjen denne uken, og plutselig ble det ikke så lenge til lenger :-).

Og som søstra sier - en kan ikke planlegge en fødsel - men kommer ungen før tida var det HVERTFALL ikke planlagt!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...