Gå til innhold

2 tette.......


Vekten o7

Anbefalte innlegg

Eg venter mitt 2 barn i slutten av november og har ein sønn som blir 1 år 16.oktober...!!!!!! Noen som er like effektiv som meg:]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er ikke i samme situasjon da dette er vår første, men kunne godt tenke meg to tette. Lurer bare på hvordan det da er i forhold til permisjon etc. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke like tette som deg, men 15 mnd blir det mellom gutten min og jenta jeg venter nå 4 november :) spennende... puh....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vår første var 1 år nå 1. oktober, og vi har termin (med gutt nr 2) 22. november. Ser for oss at det kan bli travelt, men gleder oss veldig. Vi ventet lenge på førstemann så dette var helt topp. Ikke like artig å gå gravid denne gangen, sikkert spesielt siden det ble så kort pause siden sist. Så det siste ukene kan godt gå veldig fort :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viktigste er at du kommer ut i jobb, foreldrepenger er likestilt med arbeidsinntekt (men du må ut i jobb en liten stund), sjekk nav.no. Selv var jeg tilbake på jobb etter 6,5 mnd, og det er jeg veldig glad for siden jeg ble gravid så fort igjen (har termin med nr 2 22.nov, så det blir 13-14 mnd mellom mine to gutter). For meg hadde det ikke passet å gå hjemme to år i strekk, men der er vi jo forskjellige. Nå gleder jeg meg veldig til ny permisjon (om 4 uker), kanskje mer enn sist, da en er litt mer sliten denne gangen med en 1 åring hjemme som krever sitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tulla mi ble født juni 2007, og jeg venter lillebror 22.nov- Blir ca 17 mnd mellom.

 

Jeg gikk tilbake i jobb 20 mars, så jeg har opparbeidet meg fulle permisjonsrettigheter igjen (har forsåvidt det på bakgrunn av lovhjemlet permisjon og, men da blir det jo 80 % av 80 % i foreldrepenger, og det kan bli litt lite).

 

Ikke like artig å gå gravid nå, nei- Er ikke så sprek som sist gang, og er 100 % sykmeldt nå. Kjeder meg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Sønnen vår ble ett år nå 7.oktober,og nr. to ventes i november. Har termin 18,november... Godt og se at det er fler av oss;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...