Gå til innhold

hva er sjansen for å miste (ma/sa) 2 ganger etter hverandre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hadde en ma for 5(snart 6) uker siden, og er gravid på nytt.

er selvfølgelig livredd for at det skal skje igjen, og greier liksom ikke helt å glede meg over dette nå... :o/

skal få henvisning til tidlig ul, men det vil jo ikke bli før om ett par uker eller noe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

aner ikke, men noen er bare uheldigere enn andre. vi mistet to ganger etter hverandre, men det betyr jo ikke at de skjer dere! Godt du får tidlig ul. sist gang jeg var gravid fikk jeg henvisning fra legen min til tidlig ul. Da hadde jeg først ul i uke 8, sjekke hjerteslag, så i uke 12. Fikk begge på samme henvisning. Det var sv deilig og beroligende.

Lykke til:)

Skrevet

kanskje jeg får to også...? håper det!!!!

gleder meg iallefall til jeg er kommet lenger på vei og vet at det er sant. fikk vite om ma i uke 8 sist... litt guffent å ha gått med ett dødt embryo i tre uker og kroppen ikke har fått det med seg... :o/

Skrevet

fikk henvisning sist jeg til kvinnespes som tok ul så jeg fikk komme til han 4-5 ganger jeg da en henvisning gjels i 12 mnd

Skrevet

Jeg mistet 2 ganger etter hverandre. 3 gang jeg ble gravid, fikk jeg en styrtblødning i uke 6. Da mistet jeg en tvilling. Småblødde til ca. uke 12, og har nå en nydelig gutt på snart 7 uker. :)

Skrevet

Sjansen er nok en god del mindre virker det som.

Jeg ble gravid igjen noen mnd etter MA og har i dag en supergutt på straks 16 mnd. :-D

Gratulerer med graviditeten & MASSE lykke til!!

Skrevet

JEg mistsa flere enn 2 ganger etter hverandre så det er fullt mulig.

Skrevet

vet ikke. min bestevenninne har hatt en sa og en ma...

så nå håper vi det går bra neste gang..

Lykke til, fra ei som ikke har opplevd det selv, men har sett hvor leit det er for de det rammer.

Skrevet

Jeg har mista 4 ganger etter hverandre og 1 gang til senere, men her sitter jeg med 3 flotte gutter. Bare spør om flere ul, det gjorde jeg. Lykke til, går sikkert bra:-)

Skrevet

Dett er nok ikke svaret du ønsker, men jg har hatt 4 sa på rappen. Ble gravid igjen med en gang etter den siste,det gikk bra og er atter en gang på vei og går i min 30. uke nå. Det går nok bra skal du se. Skjønner redselen din godt,vanskelig å slappe av etter sa/ma... Krysser fingrene og ønskar at alt går bra for deg denne gangen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...