Snooopi Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Hei, jeg har ei venninne som holder på å arrangere dette for meg, men hvem betaler??? Er det vanlig å be venninner som ikke inviteres i bryllupet??
ma♥med 2 små jenter♥ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Vanlig at de som kommer i utdrikningslaget betaler en gitt sum for å være med, så sant utdrikningslaget inneholder ting som er for de inviterte også da. Det er vanlig å be flere venner i utdrikningslaget enn i bryllupet.
Minimo <3 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 Du skal no hvertfall ikke betale en drit;) hehe.. jeg har invitert alle mine besteste venniner:) det er normalt at alle venninene betaler for deg, kansje du betaler litt selv hvis dere skal ut, men ellers så betaler ikke du noe;)
endelig mamma t 2 :) Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har du selv invitert til utdrikningslaget ditt................??? Nei, bruden skal ikke betale, hun vet jo ikke engang at det skal arrangeres. Jeg vet ikke hva som er mest vanlig; å invitere kun bryllupsgjester, eller andre venninner også. Kommer nok an på om man har stort eller lite bryllup!
Snooopi Skrevet 6. oktober 2008 Forfatter #5 Skrevet 6. oktober 2008 hahaha, nei, jeg har ikke selv invitert! Jeg bor i Kbh og jeg skal gifte meg i Sverige.. Jeg har både norske og danske venninner jeg gjerne vil ha med, så min venninne har spurt meg om hvem! Det eneste jeg vet, er at det kommer til å vare mer enn 1 dag (fordi noen skal ut å reise!) og min venninne i Norge som arrangerer dette kjenner jo ikke de danske venninne mine:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå