Gå til innhold

Hvem betaler for utdrikkningslaget??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, jeg har ei venninne som holder på å arrangere dette for meg, men hvem betaler??? Er det vanlig å be venninner som ikke inviteres i bryllupet??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vanlig at de som kommer i utdrikningslaget betaler en gitt sum for å være med, så sant utdrikningslaget inneholder ting som er for de inviterte også da.

Det er vanlig å be flere venner i utdrikningslaget enn i bryllupet.

Skrevet

Du skal no hvertfall ikke betale en drit;) hehe.. jeg har invitert alle mine besteste venniner:) det er normalt at alle venninene betaler for deg, kansje du betaler litt selv hvis dere skal ut, men ellers så betaler ikke du noe;)

Skrevet

Har du selv invitert til utdrikningslaget ditt................???

Nei, bruden skal ikke betale, hun vet jo ikke engang at det skal arrangeres. Jeg vet ikke hva som er mest vanlig; å invitere kun bryllupsgjester, eller andre venninner også. Kommer nok an på om man har stort eller lite bryllup! :)

Skrevet

hahaha, nei, jeg har ikke selv invitert! Jeg bor i Kbh og jeg skal gifte meg i Sverige.. Jeg har både norske og danske venninner jeg gjerne vil ha med, så min venninne har spurt meg om hvem! Det eneste jeg vet, er at det kommer til å vare mer enn 1 dag (fordi noen skal ut å reise!) og min venninne i Norge som arrangerer dette kjenner jo ikke de danske venninne mine:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...