Elviraen Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Da jeg har IKM i morgen eller i dag, klarte jeg ikke vente, likevell om jeg hadde bestemmt meg for å vente å se om mensen kom....vokna kjempetili, nesten natta enda....måtte tisse å hente plastikkbegeret å fannt frem en billigtest....hjeg har ikke hatt en eineste symptom denne gangen.....litt rar mage bare, bittelitt ømme pupper, men de var mere ømme de månedene jeg ikke var gravid, for nå folkens: Det kom to streker....først bare en strek, kontrollstreken....så ser jeg at det kan skimtes en litt skyggeaktig strek ved siden av.....den blir sterkere og sterkere med noen minutter.....den ble ikke like sterk som kontrollstreken før etter litt lang tid da.....etter at man ikke skal leseav lengre...har den her ved nattbordet....må se på den heletiden....skal ta en til litt seinere i dag eller om jeg klarer å vente skal jeg ta en å mårra å....nå er jeg litt nervøs for at vinen jeg har drukket i helga kan ha skada fosteret!???? huff, jeg som ikke har drukket i prøveperioden, men så trodde jeg ikke at jeg var gravid, så jeg drakk vin i helga,,,typisk da,.....kan det ha gjort skade? Slik fortoner det seg i min graviditet.....termin 16 juni 09!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Gratulerer såååå mye =) Lykke, lykke til...
Elviraen Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Takk takk........streken var jo ganske svak, men helt klart at den var der, men den ble ganske sterk etter e lita stund ti minutter kanksje....men jeg har skikkeli troa nå ja!! Skal teste i mårra å!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå