coscos Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 I dag er jeg alene i huset, i hvertfall for noen timer til det blir storinnrykk her. Jeg hadde et hektisk program i går som ble avsluttet med utdrikningslag, så jeg var hjemme sent på natt. Og, snille mannen min syntes jeg fortjente å sove ut, så han tok med seg lille turboM til sine foreldre og har overnattet der. Litt rart å sove alene i huset, synes jeg. Er så vant til å ha dem begge her, og i natt har jeg savnet å våkne opp og høre lyder fra det andre soverommet. Jeg våknet dog kl 4.30, 5.30 og da jeg trodde klokken var kvart på ni stod jeg opp, men egentlig var den bare kvart på åtte, så nå sitter jeg her, har spist frokost og slapper av og prøver å nyte stillheten. Det var deilig å få sovet noen timer ekstra, men tror jeg liker ikke å være uten mine kjære. Savner dem og skal bli godt å se dem igjen i ettermiddag. Men, noe av grunnen til at mannen min dro, var at vi skal ha selskap i dag, og da passer det bedre at jeg får ordnet og styrt i fred. Ikke så lett når lille turboM skal løpe rundt her hele tiden. Så, nå skal jeg snart gå i gang med å lage mat og kake, og så skal jeg vaske og rydde litt, og så er det klar til alle kommer. Det er en familie som vi ikke kjenner så godt som kommer, så da synes jeg det er artig å ordne og pynte litt ekstra :-) Ha en fin dag alle sammen, og akkurat nå skinner solen!
Trollmora Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Så grei han mannen din er som mener du må ha en rolig morgen uten støy fra dem! Skjønner hva du mener med stille. Det er nesten bedre å ligge å dorme til litt støy enn å ligge våken og få sove til stillheten. Du får kose deg med litt praktisk arbeid uten å tenke på hvor du plasserer vaskebøtta eller posen med hvetemel. Fint å kunne være efektiv uten hjelp av små rvere som bare vil det så vel ) Ha en strålende dag i solen du òg og kos deg med besøket! Klæm fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå