Gå til innhold

God søndag:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er dagen i gang, med lat morgen i sengen og barnetv:-) Har et lite kosetroll som elsker å ligge i sengen og kose seg. Vi skravler og kiler og titter på barnetv:-)

Skal kjøre større barn på Tusenfryd i dag og så skal vi dra på bondegård og titte på dyra:-)

Håper bare været holder. For makan til høststormer som setter inn på nattestid nå for tiden altså. Er nesten skummelt hvordan det blåser og uler ute!

Ha en fin dag:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er vi ikke late;=) Steller i stand til familieselskap for Tutta som fyller 3 år på onsdag! Baker og vasker i skjønn forening her!

Vi legger som regel familiefeiringene til søndag før eller etter dagen! Enklest slik, for da kan alle komme! Med unntak av bestefaren på farsiden som heller vil jakte elg da;=)

Ha en flott søndag du og! Og kanskje vi må avtale om hvor og når vi skal møtes i morgen??? Hvis du fortsatt har anledning?

Skrevet

Hei hei :-) Her har det blitt en tur, men det er jo så surt ute...........

Skal lage litt middag og så er det trening (æsj....;-)

Skrevet

Ship ohoi! Det ble litt surt, plutselig :)

Jeg sitter innendørs (på jobb) for å prøve å fikse PCen min. Hvis jeg ikke får det til, har jeg heldigvis en PC til påå lur som jeg ta med meg hjem... Har jo ikke fått dibbet i helgen, jo :)

Svigerinnen min og jeg skal på shopping i morgen. Vi leverer snuppelure i barnehagen litt utpå formiddagen og iler avgårde. Vi er SKIKKELIG KLARE for en kaffe downtown i morra (unnskyld at jeg kuppet tråden, hehehe)

Ettersom jeg er helt bombesikker på at de fleste alltid har kjempelyst til å møte meg og min medsammensvornemøte, foreslår jeg frekt å møtes på Cafe Sør i Torggata. For eksempel kl. 12, hvis ikke det er for tidlig? Der er det nyyyyydelig lunsj og både koselig og kult. Kort vei fra parkeringshus, busser og tog :)

Vi snakkes, håper jeg har en PC som funker hjemme.....

Skrevet

å her er da familien "gjøre ikkeno" på en søndag...

Tror jeg får bestille motivasjon å komme meg ut i styggeværet.

Regn og vind...usj

Håper dere har en fin dag,men det høres ut til at det blir det da.

kos dere =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...