hormonia&alienimagen3 Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Thia er 5 mnd og hun sliter mer og mer med og sove.Men på dagen sover hun godt,da bruker jeg pute...Begynte og mistenke litt "prinsesse på erten" opplegg på henne så har prøvd nå i to dager med og la henne ha puta når hun sovner.Da tar jeg den bort når jeg går og legger meg... Hun har et EKSTREM behov for og ligge med hodet og nakke i en virkelig ødeleggende stilling for og sovne uten og også trykker alt i senga hardt mot munnen; men det gjør hun ikke når jeg ikke tar bort puta... Hun sovner fort og ligget dønn rolig..... Men begynner og sprelle igjen når jeg tar puta bort når jeg legger meg... Når kan de begynne med å bruke puter?dette er prat om en sånn baby pute som er kjempe tynn...
Medium fikk guttebass Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Dette med puter til babyer er vel litt omstridt - noen mener at det er greit, mens andre sier at man ikke skal bruke det. Jeg tror det er best og se an sitt eget barn. Du sier jo at jenta di sover mye bedre med puta, da hadde jeg nok fortsatt å bruke den. Eldstemann her brukte aldri pute, mens minstemann foretrakk pute og sov mye bedre da. (Sånn tynn babypute)
Libido- Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 vi begynte med tynn babypute rundt 2-3 mnd. Fikk følgende svar hos hs: "babyer liker å ligge mykt, akkurat som alle andre.
hormonia&alienimagen3 Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 dytter litt jeg,er nyskjerrig på hva dere mener om dette...
mamma&urokråka Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Vi begynte med pute når han var 4-5 mnd. Gikk fint det. Det er jo noen sykehus hvor de bruke pute fra fødselen av, så jeg tror vel egentlig ikke det er så veldig farlig, hvis puta ikke er så høy..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå