Gå til innhold

60 cm som nyfødt, "helt normalt" ????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdens høyeste mann fikk en helt normal gutt, på 60 cm!!!! vil nå si at det er drygent stort jeg da....Den lengste nyfødte i Kina var 70 cm...Er nyfødte kinesere lengre enn andre????? Trodda at 50 cm +/- 5 cm var det "Normale"

Videoannonse
Annonse
Skrevet

60 cm var jo langt da.

Vet om en gutt som ble 56, det tenker jeg som innenfor normalen. men 60cm har jeg ikke hørt noen har vært enda.

70cm for en kineser må iallefall være langt over normalen. Er ikke kinesere småe folk da?

Skrevet

tenkte på det samme..da er ihvertfall mine små tjukkaser på 50 og 51 cm langt unna normalen...

Skrevet

Tja, utafor normalen her til lands i hvertfall, men jeg skal ikke skryte på meg at jeg kan statistikken i alle andre deler av verden ... Kina er jo så mye rart, det bor jo tross alt veldig mange mennesker og forskjellige folk der.

Skrevet

Det de sa pä de nyhetene jeg sä pä, var at babyen var 56 cm lang. Det var langt, men slo pä ingen mäte rekorden til en annen baby, som mälte mye mer, (husker ikke hvor lang den var). De hadde vel kanskje trodd at babyen kom til ä bli mye lenger pga. farens lengde.

Skrevet

Snuppa vår var 56 lang når hun ble født, og det er jo normalt selv om det er langt?! Nå ligger hun på "normalen" og er tre år... Ikke liten for alderen, men heller ikke lengre enn mange andre... :o)

Skrevet

56 er vel ganske normalt, men 60 er i lengste laget :-) Men jeg kjenner noen som fikk en bebis på 58 cm, født på det gammeldagse viset :-O

Skrevet

Er jo bare fire cm i forskjell... :o) Hvor går grensen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...