Gå til innhold

uff, trenger svar ang. brun uttflot..


maispire<3

Anbefalte innlegg

I går da jeg var på da kom den litt brun utflot på papiet, noen dråper i do.. i mårrest skjedde det samme:/

Flere som har opplevd dette? Blir så fryktelig redd og stressa for at ting skal gå galt!

Har ønsket meg denne spira i 1 år nå..

er 7+2..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg opplevde dette i mitt forrige svangerskap, gikk dessverre dårlig for min del. Hadde brun utflod i noen dager før det begynnte å komme friskt blod... MEN det trenger ikke å være det som skjer med deg.

Be om å få komme til en tidlig UL å få sjekket.

 

Ønsker deg masse lykke til og krysser fingrene for at alt er bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde dette jeg også i sist svangerskap. dette endte i en SA. Håper ditt utfall er mer positivt. Ring legen og be om en UL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg begynte også å blø bittelitt når jeg var 7+2. Samme som deg, litt brun utflod på papiret og i truseinnlegget. Jeg gikk til legen og fikk en tidlig ultralyd, og alt var bra. Dette er noe som skjer med 25 % av alle gravide, og som oftest er det ikke farlig. Men det er klart, det kan jo være et tegn på at noe er galt, så kan være lurt å gå til legen. Men prøv å ikke stresse. Legen ba meg om å ligge så mye som mulig i ro, og da gikk det over. Jeg blødde litt igjen denne uka, men har fortsatt fått beskjed om at alt er bra. Er 10+1 nå. Så lenge det ikke kommer friskt blod, altså rødt ikke brunt, og du ikke har smerter er det sannsynligvis ikke noe galt. Men, som sagt, lurt å få snakket med legen, så blir du sikkert beroliget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til ultralyd i denne uken fordi jeg var bekymret fordi jeg hadde litt antydning til blødninger på papiret et par ganger i uka. Og fordi jeg har slutta å være kvalm og har mistet mesteparten av ømheten i brystene.

 

Det hun kom frem til at jeg har en skjør livmorhalstupp som blør lett, og det kan jo hende du også har det... Så bare ikke stress, ikke gjør tunge løft og alt sånt..

 

Jeg var ute og spiste i går og var på kino, det var nok til at jeg hadde litt blod på papiret igjen... Lurer på hvordan det blir etter jeg har vært på fotballkamp i kveld. Skal ligge frem til jeg skal ut, i alle fall!

 

*lat, men har lyst til å mye*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde brunlig utflod flere ganger i sist svangerskap uten at d hadde betydning. Også denne gangen har jeg hatt brunlig utflod ved et par anledninger. Sist onsdag fikk jeg litt friskt blod på papiret (et par tørk). Skjedde ikke noe mer enn det. Hørte hjertelyden på ordinær legekontroll i går så alt er fint. (11 uker gravid nå) Tror ikke du trenger å være særlig bekymret. En skal være på vakt om d blir klumpete blod eller en får smerter. Det har jeg hørt før og det sa også legen til meg i går. Men jeg ble sykemeldt i to uker fra jobben min som treningsinstruktør. Legen mente det ikke var vits i for mye sprett akkurat nå. Selv mente jeg nå at det var litt vel hysterisk men får vel bare ta det med ro noen dager:-)

 

Men jeg skjønner godt du blir bekymret. Jeg ble og det selv om jeg viste at det skjer mange og at det stort sett går bra.

 

Lykke til

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg har ikke opplevd det, men det er helt normal med blødninger i svangerskapet

 

Det går helt sikkert bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...