tullemimor Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 lurer fælt på om kroppen min lurer meg nå jeg...har vært våken en drøy time, får ikke til å sove og synes at dette påminner mer om rier enn om kynnere... hadde vært så flott om det hadde vært min tur nå!! flere?
pusekvinne Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg kunne født sporenstreks om jeg fikk velge. Er så lei nå at jeg får ikke sagt det! Men ingen rier på meg. Det er tross alt 3 uker til termin. Men jeg håper i det lengste at noe skal skje omm ikke så mange dager..
tullemimor Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 hei:) skjønner hva du mener, hadde utålmodighets toppen min rundt uke 37 jeg og er nesten ei uke over termin jeg nå, men må si at de siste 2 ukene har gått helt fint da:) snart blir det din tur også!!
Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har gitt opp sovinga for en stund jeg også nå. Vært våken siden 4 og får ikke sove igjen. Trøtt som ei strømpe, men med en gang jeg legger hodet på puta sier det pling, og jeg bare ligger og vrir meg... Er 37+6 i dag jeg da, og heldigvis ikke så lei enda. Men så har jeg ingen spesielle plager heller da. Annet enn at det er umulig å sove en hel natt. Opp for å gå på do hadde jo vært greit om man bare sovna igjen, men... Hvordan går det med deg tullemimor? Blir det noe sterkere rier på deg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå