fnat Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Er helt utkjørt, sover ikke om natta. får en følelse av å være rastløs i hele kroppen på kveldstid selv om jeg er kjempe trett.. enkelte kvelder sitter jg å griner.. må bare få ut litt frustrasjon. Er dette normalt?? hva sjer egentlig?
pusekvinne Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Kan relatere på alle punkt. Får også fnatt..! Føler meg som en hormonbombadert flodhest her jeg sitter og får ikke sove. Begynnte istad med et langt innlegg til deg som på en merkelig måte ble borte.. Tru jeg ble irritert!!! Må føde snart. Makter ikke dette mer nå. Har sovet dårlig de siste 2,5 mnd. Snudde for 5 dgr siden og håpte det skulle holde, men neeei!! Møkkaform! Skikkelig oppmuntrende svar du får av meg... Jeg kan da iallfall relatere. Hvor langt er du kommet? Jeg er 37+1.
tullemimor Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 hei "fnat" vet ikke hvor langt du er på vei jeg da, men når jeg var rundt 35-36 uker så hadde jeg det likens! det var ikke hver kveld det behøvde å være så veldig mye som skulle til for at jeg skulle begynne å grine i denne perioden sov jeg også heller dårlig på natta, men prøvde å ta det igjen med noen timer på dagen(har vært sm noen mnd før permisjonen min jeg da...)! det er helt normalt, mest sannsynligvis hormonene dine som topper seg litt klem:)
fnat Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #4 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg er i 34 uke nå.. holder på å tørne!! for håpe d gir seg snart!!
Novemberknøttprøverigjen Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Åhhh... dette var nestan litt godt å lese. Misforstå meg rett... Eg har vore så rastlaus i det siste at eg trur det klikkar for meg snart. Er 33+5. Føler at eg går som ei klokke samtidig som eg er så sliten at eg grin som ein unge når eg først sit meg ned. God å høyre at eg ikkje er heilt aleine... Får vel berre vente på bedre tider.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå