Northernlights Skrevet 5. oktober 2008 #1 Skrevet 5. oktober 2008 Jeg har vært syk, om måtte legges inn på sykehuset i 4 dager. Kom hjem i dag, og formen er bedre.(Migrene med komplikasjoner, for den som måtte lure) Der kom jeg i snakk med en av sykepleierne, og vi ble riktig gode venner på den korte tiden. Hun og jeg pratet en del om privatlivet, og før jeg dro hjem i dag, spurte hun meg om jeg ville være med på slumberparty hjemme hos henne. Hun skulle ha to andre venninner der, just for fun, og håper jeg kan komme. Da hadde hun altså nettopp hørt meg beklage meg over at det er vanskelig å få nye venner når du flytter til en ny plass, og er mye hjemme med en liten èn. Hun er vel ca 10 år eldre enn meg, og er RN (registred nurse) på dette sykehuset. Hun sa også at jeg må utdanne meg så fort som mulig, og hun mente at jeg ville blitt en god sykepleier. Hun anbefalte meg ikke ultralydteknikerutdannelse, fordi det var så få jobber etterpå. Hun kom med flere idèer til hvordan jeg kan starte utdannelsen (noen har klasser bare i helgene). Er det litt på kanten å be en pasient hjem til seg? Uetisk?? Jeg må legge til at dama er kjempegrei, og en person jeg ser er både ærlig og vennlig. Jeg føler hun er et varmt menneske, som bare vil prøve å være en venn for ei som ikke har venner her. Jeg takket ja til invitasjonen, og tenker dra dit (litt skummelt..hehe) Jeg tror jeg har fått meg ei venninne =o)
UnePune äntligen hemma! Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Nei, det synes jeg ikke - kos deg =)
Northernlights Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. oktober 2008 Ja, det har jeg jo tenkt ;o) Synes det er en morsom tanke å sitte i pyjamasen og bare jabbe ivei -- Tenk deg en gjeng skravledamer fra USA, Mexico og Norge. Tror det kan bli interessant. Har jo det barnslige intakt enda,jeg.
juhuuuu Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Synes ikke det var på kanten slik du beskriver situasjonen! Bare følg magefølelsen, det har sikkert hun også gjort når hun inviterte deg :-)
Ulldott Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Uetisk vil jeg ikke akkurat si det er ) Hun føler sikkert at dere har fått så god kontakt at hun ikke vil "miste" deg. Syns det er flott at hun tar initiativ på denne måten jeg! Kos deg masse!
melkekua™ Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 Dette var veldig på kanten Northern.... :-p selvfølgelig er det ikke det! Kos deg på slumberparty! Gratulerer med ny venninne ;o)
Alba44 Skrevet 5. oktober 2008 #7 Skrevet 5. oktober 2008 Syns ikke det var på kanten, nei. Kos deg! )
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 Høres koslig ut Northern, ikke på kanten i mine øyne.
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 man møter nye venner i alle slags situasjoner, så synes ikke dette var noe uetiskt i det hele tatt bra at dere fant en god tone og har lyst til å bli bedre kjent kos deg masse på slumber party )))))
Northernlights Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #10 Skrevet 5. oktober 2008 Takk for alle svar =o) Hadde nok vært litt mer "uetisk" var det en mannlig sykepleier som inviterte meg. Hehe... Hun er ordentlig koselig, og jeg tror faktisk hun var like mye på "jakt" etter en venn som jeg er. Og det er jo sant at man finner venner på de merkeligste stedene.
Northernlights Skrevet 5. oktober 2008 Forfatter #11 Skrevet 5. oktober 2008 Hm, mente hun forresten overnatting? Kan det kalles slumberparty når det "bare" er for en kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå