biie Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 jippi, 21 dager og jeg kan kalle meg fødeklar:)
lykkeligmamma til 2 Skrevet 5. oktober 2008 #3 Skrevet 5. oktober 2008 termin i dag!!! og nå sitter jeg her med rier, så forhåpentligvis blir det ikke flere dager å vente for oss har dusjet og pakket ferdig bagen, lurer på om det kanskje er på tide å ringe etter sambo, han er på nattevakt;)
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 Lykkeligmamma, lykke til - håper virkelig at det skjer noe nå ja. 3 dager igjen her c",) skulle ønske det skjedde noe her snart også nå
tullemimor Skrevet 5. oktober 2008 #6 Skrevet 5. oktober 2008 hadde termin 30/9 og er idag 5dager over... men mistenker at det kan være noe i gjære... har vært våken med rier i 2 timer nå...håper bare ikke de gir seg!!!
mamma til gutt06&jente08:) Skrevet 5. oktober 2008 #8 Skrevet 5. oktober 2008 21 dager igjen, så nå kan jeg også skrive fødeklar på nicket:)
mamma *3 FØDEKLAR Skrevet 5. oktober 2008 #9 Skrevet 5. oktober 2008 59 fager igjen, har faktisk gått ganske fort den siste tiden:o)) Håper det fortsetter sånn..
MammaTil2Gulljenter Skrevet 5. oktober 2008 #11 Skrevet 5. oktober 2008 20 dager igjen...begynner virkelig å nærme seg...
Minima Skrevet 5. oktober 2008 #12 Skrevet 5. oktober 2008 1 dag igjen! Men ingen tegn/forandringer de siste ukene... Blir nok overtid denne gangen også :-( Så kjedelig å vente nå!
*Lucky-Baby* Skrevet 5. oktober 2008 #14 Skrevet 5. oktober 2008 "Bare" 31 dager igjen her, nøyaktig en mnd igjen til termin idag:) Noen som vet når man kan kalle seg fødeklar?
2stk*perfekteBarn Skrevet 5. oktober 2008 #15 Skrevet 5. oktober 2008 *lucky-Baby* - Høygravid, man kan kalle seg fødeklar når man har 21 dager igjen.. er ihvertfall den praksisen man har her inne da =) Jeg har 61 dager igjen =)
Trulte troll Skrevet 5. oktober 2008 #17 Skrevet 5. oktober 2008 Termin i dag, jeg også :-) Men ikke akkurat tegn til at noe skjer nei... Får vel vente videre :-)
Alenemoder1snart2*Over termin* Skrevet 5. oktober 2008 #19 Skrevet 5. oktober 2008 10 dager til termin I dag får jeg vel sortere litt babyklær tenker jeg.
Gulljnta Skrevet 5. oktober 2008 #20 Skrevet 5. oktober 2008 34 dager igjen, kontroll igjen i morgen, SPENT!
Chidera *tobarnsmor* Skrevet 5. oktober 2008 #21 Skrevet 5. oktober 2008 9 dager til termin!! Ensifret - hjelpemeg! Og jeg har selvfølgelig klart å bli syk....
Tøvsjura *1 stor og 1 liten* Skrevet 5. oktober 2008 #22 Skrevet 5. oktober 2008 30 dager igjen, håper de siste ukene går fort!
Siw1 *mamma til Rikke&Adrian* Skrevet 5. oktober 2008 #24 Skrevet 5. oktober 2008 12 dager igjen...og alle tegn på at jeg nærmer meg termin er borte:( Har nesten ikke kynnere lenger og føler ikke noe nedpress *sukk*. Er sååå klar nå!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå