Gå til innhold

Han melder med henne han var utro med..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen har vært utro, men vi prøver å lappe sammen forholdet. Han har kuttet ut henne han var utro med, men hun driver og sender mld, spesielt i helgene, og han svarer jo på de.. Stakkar hun er jo så knust må vite..

Men poenget med at vi skulle prøve igjen var jo at han skulle kutte ut henne, og det føler jeg ikke han gjør når de melder hverandre til stadighet.. Skjønner jo at det er hun som tar kontakt, og ikke han, men det plager meg at han svarer henne hver gang..

Hvordan ville dere reagert i min situasjon? Føler meg paranoid :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes at du er storsinnet som forstår at hun ikke har det lett. Men det har jammen ikke du heller! Det blir jo vanskelig å komme seg videre for deg og kjæresten din om hun skal holde kontakt. Dessuten blir det verre for henne å komme over dette også, om han svarer på hennes utspill. Jeg ville sagt til kjæresten min at jeg synes det er vanskelig med denne korespondansen. Kanskje kan han svare henne at han håper hun kan la vær å ta kontakt, slik at de begge kan roe ned etter det som har hendt, og at han trenger ro sammen med deg. Derfor kommer han ikke til å svare på eventuelle nye meldinger. Da vet hun de, og han trenger ikke føle seg presset til å si noe tilbake. Og kanskje det er bedre for deg. Lykke til!

Skrevet

Jeg har en mann som er utro, han flytter i kveld så er liksom midt oppi det. Men - i vår situasjon, og spesielt i din hvor dere skal prøve å ordne opp i forholdet mellom dere, vil jeg nesten si du SKAL være paranoid. Du skal sette krav, og at han skal kutte all kontakt med henne må være en absolutt og ufravikelig betingelse. Hun kan være så knust hun vil, hun får støtte seg til andre hun har rundt seg, og ikke til han. For han skal støtte deg akkurat nå.

Vet du, dersom mannen min en gang skulle komme til å angre, og ønske å prøve igjen, tror jeg nesten at jeg hadde slått til han om han hadde sendt meldinger til henne. Han hadde fått EN advarsel, og klarte han ikke å holde seg unna kontakt med henne, så - ut igjen altså. Da måtte han ha valgt på nytt, henne eller meg. En av de viktigste tingene for å fikse opp i et slikt forhold er at den som har vært utro bryter all kontakt. Jeg kjenner jeg blir sint på mannen din jeg, hvorfor skal han sende meldinger til henne, trøste henne liksom? Det hadde jeg ikke funnet meg i, og ferdig med det.

Lykke til!

Skrevet

Hadde kasta han rett ut om han svarte EN gang til...

Skrevet

Konfronterte han med dette, og han påstår at han ikke svarer henne lenger, og hun trolig måtte få klarere beskjed om å ikke sende..

Men jeg sa også at jeg vil vite når hun sender mld, han trenger ikke fortelle meg innholdet akkurat, men han kan si "nå har hun sendt meg mld igjen" så slipper jeg å lure og så merker jeg om jeg kan stole på han, at han ikke føler han må skjule det lenger (han holdt forholdet til henne og mld hennes skjult i 2 mnd..) Jada, han måtte vel det da, sa han. Men nå har hun sendt mld 2 netter på rad, og han sier ingenting til meg.. Dette vet jeg, for jeg sjekka mobilen hans på stuebordet før han stod opp, og der viser første setning om man har fått mld, var hhv gråtesmiley og i love you honey..

Men hva skal jeg gjøre? Hvis jeg sier jeg har tatt han i å lyve så avslører jeg jo at jeg har vært på mobilen og snoka, og da blir det haraball, men hvis jeg ikke sier noe om dette så vet jeg jo at han lyver, og da kommer jeg jo aldri til å stole på han..

Skrevet

Er HI forresten, glemte visst det ;-)

Skrevet

Uff, dette var ikke lett. Send meg gjerne en pm, så kan jeg si hva jeg ville gjort...

Skrevet

Er vel egentlig ikke så veldig rart at du "snoker" litt på mobilen. Det han har gjort er jo en del verre da... Han kan ikke forvente at du stoler 100% på han fra dag en..

Selvfølgelig vil det vel bli litt haraball, men samtidig bør han skjønne at du er usikker for tiden. Er jo ganske så ille om han tar mer hensyn til hennes følelser enn dine..

Paranoid er du IKKE

Skrevet

Nei, det var godt sagt anonym 20:35 - det handler jo ikke om å være paranoid egentlig, men å være realistisk, dessverre...

Skrevet

Han må jo skjønne at det krever to personer for at dere skal kunne få tilbake forholdet deres, men vil bare si en ting. Ting kommer ALDRI til å bli som før. Jeg vet det høres negativt ut men bare følg tankegangen min litt.

Hvis du ser for deg at du(samboeren din) holder et glass(forholdet deres) og mister det i bakken(er utro, osv). Hva skjer da? Jo det knuses(forholdet endres) - og hva skjer om han limer det sammen etter mange mange mange timer med hardt jobb og mye vilje? Jo det blir jo fikset men er det likt? Nei. For at dere to skal kunne finne tilbake til der dere var måååååå dere være ærlige, du om dine følelser og tanker, og han om det han driver med og hva som virkelig skjer. Kanskje en dag kommer dere til å bli et bedre par til og med, men likt blir det ikke. Jeg kan love deg at det blir mange kvelder med sinne, gråt og "hat" for din del, men er du heldig har du en som virkelig innerst inne elsker deg og hører på det du sier. Anbefaler deg til å ta deg et par dager til å være hos venner/familie og kanskje overnatte for å få litt avstand, men snakk med han først og forklar hvorfor du gjør det. Lykke til!

Skrevet

jeg er forresten i akkurat samme båt(bortsett fra at han ikke fysisk var utro) så om du vil prate om det kan du sende meg en PM =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...