Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble bitt av basillen jeg. Vært og snoka rundt på mange av bloggene deres her,noen følger jeg hver dag. Dere er flinke!!!:)Fælt hvor nysgjerrig man er altså,he he:)

Uansett da,hvis noen vil se på min,så er adressen: www.anita84.tk

Legg gjerne deres her også,vet det har vært oppe mang en gang før men! Gjør som dere vil,bare moro å følge med. Eventuelt også linke til dere på bloggen min, hvis jeg får lov:)

Ha det fint i natten:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så fin blogg du har :)

Og herlig gutt også!!!

Har du sett på min blogg?

Bare kikk, har foreløpig ingen sperrer, men vurderer å innføre det etterhvert.

http://lenesan.blogspot.com/

Elsker å se på blogger!

Skrevet

Aha,den har jeg ikke vært inne og sett på. Spennende:) Da lagrer jeg den på bokmerker:p

Skrevet

Tusen takk for det:)

Nei,den har jeg heller ikke sett! Trodde jeg hadde pløya gjennom det meste jeg,men det hadde jeg visst ikke:)

Da skal jeg straks inn å se,takk takk:)

Ja,er kjempe moro å se på blogger!

Skrevet

Så utrolig fin blogg!!! Inspirert..

Utrolig vakre barn du har også!:)

Skrevet

Jeg snoket litt jeg og, som den bloggløse snokeren jeg er. Flotte blogger alle sammen.. :) og den nydelige sjarmøren Julian kunne jeg fint spist opp. Herlighet for et nusselig nydelig lite menneske! Han var bare helt fantastisk skjønn!

Skrevet

Kjempe fin blogg!! Jeg skjønner jeg har mye å lære ja:p Viktig det der med å gjøre den spennende ved første øyekast gitt:) Nydelig sønn også,til å spise opp.. hihi:)

Skrevet

Hei!

Ser du er er fra samme by som meg, går t.o.m med på samme studiet:o) Utrolig nydelig gutt du har... Måtte smile når jeg så det vinnende vesenet:o)

Har sendt deg pm med min blogg jeg, vil ikke legge den ut i all offentlighet.

Klem

Skrevet

Oj oj oj,du fikk gleden av å sende meg min første pm! haha.. Takk takk!

Jo,tusen takk for det! Syns jo også selv at han er meget nydelig,he he:)

Såpass ja,da må jeg se om jeg kjenner deg igjen da jo! Samme studiet også ja,ikke verst! :):)

Skrevet

Så utrolig fin blogg Twintipp!!! Ufattelig flink du er med interiør osv..

Kjempe vakker sønn også,nydelig:)

Skrevet

www.t-tipp.blogspot.com er min adresse.

Skrevet

Mange flotte blogger her. Her er min: evamargretes.blogspot.com

Skrevet

nå måtte jeg snike meg på bloggene også heeh =)

Lagt til de fleste på blogglinker på min da =)

Så fine blogger dere har alle sammen.

Her er min hvis noen vil titte og legg gjerne igjen en komentar eller hilsen for det setter vi pris på =I)

www.mojochik.blogspot.com

Skrevet

Nå har jeg vært å tittet på nesten alle bloggene:) Kjempe fine allesammen! Skal legge dere til jeg også tenkte jeg:)

Jeg har prøvd på nesten alle å legge igjen en kommentar,men jeg får det virkelig ikke til jeg. Mulig det er fordi jeg ikke er inne på blogspot etc.. Jeg får prøve igjen..

:)

Skrevet

hmm har du valgt den anonymknappen?

Skrevet

He he.. Ja si det! Jeg skal prøve det jeg:)Har ikke øyenen helt med meg seh. Jeg tror jeg klarte å kommentere på din da iallefall,for du hadde sånn fin gjestebok. Eller var ikke det deg kanskje? Er så mange blogger nå,så hodet følger ikke helt med:p

Skrevet

Joda,nå gikk det så det susa:) Takk for hjelpen du:)

Skrevet

Jah hehe takk du, har sånn C-box på bloggen som gjør det litt lettere å kommentere. Men mange glemmer å trykke at de er anonyme siden de ike er på blospot selv =)

Fin blogg du hadde også, og for en nydelig liten tass =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...