Gå til innhold

Dere som er på sukker...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synes utvalget der er ræva??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

haha nei enig.. av 250 menn eller hva det er, fant jeg en som så litt kjekk ut hehe..

Skrevet

det er nok like mye rart der inne som på de andre nett-dating sidene! og alle er de så opptatt av reising og trening osv osv... men det er nok mange som skryter på seg ting for å virke mer intressante tror jeg!!

 

blir mer imponert om han sier rett ut at slik er ikke han!!

 

men det er da noen kjekke der inne.... men da er profilen feil m tanke på hva de skryter av! da tenker jeg fort; hva er galt med deg siden du er så "perfekt" og fremdeles singel...... da må det være noe muffins...

hihi....

Skrevet

Hehe er så enig så enig! Virker som alle har reist jorda rundt, er treningsnarkomane, eeeeelsker fjellturer og friluftsliv og har liksom såååå mange interesser og hobbyer at d er ikke med måte...! Har knapt tid til hobbyer jeg...;) Og på toppen av alt er de færreste av de kjekke utseendemessig hehe...

Skrevet

ja de er noen raringer mange av dem!!

 

hobbyer ja.. hva er det igjen?? men det hadde nå vært kos å møtt Mannen da.... så om man ikke har så mye mulighet til å fly på byen så er det jo ett greit tidsfordriv innimellom.... Mannen kommer jo sjelden rett på døra ;)

 

noen som kjenner noen som har møtt den rette på nettet da?

 

har selv ei venninne som har møtt en der inne, og hun ble så oppslukt i han at hun helt "glemte" sitt eget liv og egne venner... har ikke sett henne på lange lange tider.....

Skrevet

noen raringer der ass.. fikk mail av en, svarte ikke jeg. så fikk jeg mail igjen fra samme: jeg må sånn drite jeg..

 

så jeg (klarte ikke lavær å) svare:du får gå å drite da

 

Etter det sendte han meg minst 10 mail med "limer inn høfflig avslag osv.."

 

Skrevet

haha er d mulig?? Var en som var såååå ufordragelig etter at jeg avviste han, han var rett og slett ondskapsfull. Måtte tilslutt gi han beskjed om at hvis han ikke ga seg så ble han meldt til administrator...! Da ble han stille, men kom på at jeg bare kunne legge han blant de uinteressante da:P

Skrevet

Har du forresten fått med deg at han har byttet profilbildet?? heheh.. :P

Skrevet

Logget meg på sukker etter å ha lest at så mange av dere jenter "anbefalte" det :-)

 

Fant ut at det var mye rart der ja.. må le litt.. Jeg og reagerte på at alle der var så opptatt med reising og i følge mange av de profilene der så hadde de jo knapt tid til å sitte stille i ti min en gang. Og jeg vil ha en kjæreste som har tid til meg, og famile :-)

 

Datet en fyr der og han var virkelig sær. Logget meg på der etter å hatt en lang pause, og vips dukket en super søt fyr opp. Har beg å date han og han er HELT nydelig. Kjempe kjekk (han så veldig kjekk ut på bildene men var 100 gang kjekkere i virkeligheten, gjett om jeg var fornøyd etter første daten) Vi er utrolig like og liker de samme tingene. Han er virkelig en perfekt mann for meg og mine to, og best av alt han er kjempe forelsket i meg ;-)

 

Har nok beg å forelske meg jeg og, men er veldig skeptisk etter å ha vært i et dårlig forhold. Er litt redd for å "slippe følelsene løs".

 

Sånn... litt skryt for sukker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...