Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 og d begynner å bli temmelig vondt nå... men med min flaks så dabber di vel av....d river i ryggen og jeg har mye mensensmerter.... har hatt sterke kynnere siden lørdag,var da på føden med registrerte rier... vet jeg kanskje burde ringe føden men jeg føler meg hysterisk.... var på føden i går og da var livmorshalsen avflatet...men hun kunne ikke kjenne noen åpning.... jeg orker ikke å gå sånn som dette noe mer jeg... d er skikkelig slitsomt.. nå har jeg holdt på sånn i en uke...
Ønskebaby08*12 Skrevet 4. oktober 2008 #2 Skrevet 4. oktober 2008 Jeg vet hvordan du har det...det vil si, jeg vet hvordan det er å gå med sterke kynnere over lang tid, i flere dager... tror kanskje kynnerene har vært rier til tider, da det har vært vondt, og de kommer i tak med mellomrom på 7-10 min, men så dabber de av igjen etter noen timer, de blir ikke sterkere eller kommer noe tettere og da ringer jeg ikke føden.. vil ikke virke hysterisk jeg heller. Vil nok tro at de som jobber der ikke vil se det slik, men det er noe med hvordan jeg selv føler det... Har vært innom føden to ganger til nå, en gang pga bekymring ang lite liv, og en gang pga bekymring for fostervannlekasje..begge gangene var alt i skjønneste orden, så har tenkt at neste gang jeg kontakter føden er det for å føde, og da vil jeg være sikker på at jeg er i fødsel... I kveld (lørdag kveld) har jeg hatt regelmessige sammetrekninger med siden 20 tiden, en stund kom de med 5 min mellomrom, men etter en dusj gav det seg. De var ikke vonde, så regner med det ikke var ordentlige rier, mer maserier for har slimet en del etterpå. Nå kommer kynnerene/maseriene litt sjeldnere, 10 min mellomrom. Livmorhalsen er avfaltet og 1 cm åpning, så det har nok kanskje åpnet seg noen mm til.. lov å håpe. Kanskje skjer det noe i løpet av natten. Men, foreløbig vil jeg være hjemme, og slappe av...blir utslitt av å holde på sånn dag etter dag, uten at det kommer noen baby.
Gjest Skrevet 4. oktober 2008 #3 Skrevet 4. oktober 2008 ja jeg er helt gåen... d begynte med 5 min mellomrom men nå er di der ver 3-4 min og var i alt fra 30sek til 1 min.... blir så gåen jeg av dette her... men ringe d skal jeg ikke, sta som jeg... har allerede vært der 2 ganger... vil ikke mase mer på di nå...
cyberkit *fødeklar* Skrevet 5. oktober 2008 #4 Skrevet 5. oktober 2008 Har det skjedd noe mer i løpet av natta da?
Gjest Skrevet 5. oktober 2008 #5 Skrevet 5. oktober 2008 nei d har ikke d, d dabbet av... men jeg kjenner d litt ennå, men ikke sånn som i natt... er ganske sliten nå av å holde på sånn som dette....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå