FruBoger fødeklar Skrevet 4. oktober 2008 #1 Skrevet 4. oktober 2008 Kjeder meg noe så sykt, endelig syv uker nå da..så jeg kan "lese" om noe nytt, ikke at jeg ikke bladde igjennom alle "uke til uke" de første dagene av graviditeten... Mannen min sitter full ved dataen sin, men en kamerat, og synger for full hals og danser til 80talls musikk... jeg leser om hjertets anatomi og kjeder meg ihjel.. ingenting på tv, ingenting spilt inn... Tenkte jeg kunne skrive litt her da.. i håp om at det var fler:P Ingen på min msn heller, alle vennene mine er vel ute å fester de også... er jo bare 22 selv.. slik er det vel å bli ungmor:P kjennes ut som om magen skal eksplodere idag, konstant kynnere og ubehag.. murringer også..får bare hvile, og satse på at det suser over.. selv om det hadde vært stas å få nurket nå, så er det vel best at ho holder seg inni der litt til:) Jaja...mitt natteventyr:) Får legge meg nedpå og spille "En båt på land" av hellbillies til magen min, ho liker den:)
pusekvinne Skrevet 5. oktober 2008 #2 Skrevet 5. oktober 2008 Hei deg! 3 uker igjen her og i natt sprenger det skikkelig på i magen, men også hode og bein. Mannen min sover etter å ha tilbrakt en del tid til å massere meg for at jeg skal sovne, uten hell. Så da er det godt å ha ett forum på nett å gå til. Kjenner du andre unge mødre? Selv er jeg 33 år.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå